Gå til innhold

Gravid en mnd etter sa?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en sa mellom uke åtte og ni ca 6/7 mars. Vi har hatt sex noen ganger etter dette uten å vite når jeg har el. Men hvis jeg tenker at jeg skulle hatt mensen ca en mnd etter sa så burde jeg kanskje fått mensen nå.

Tok en test etter jeg var ferdig med å blø etter sa for å se at det ikke var rester etter hcg igjen, viste da en svært svært svak strek.

Nå har jeg hatt murring i flere dager, sånn at jeg nesten tror jeg får mensen hele tiden, men ingenting kommer. Tok en test på torsdag og den viste en svak strek, riktignok litt sterkere enn den jeg tok etter sa.

Kan jeg være gravid eller har jeg fremdeles hcg i kroppen? Må ta en ny test imorgen.

Noen med erfaringer eller synspunkter???

*Håper så veldig på nr tre*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde det slik når jeg gikk med nr 1. hadde en sen abort å jeg rakk ikke ha mens mellom da å når vår sønn satt=) å han kom frisk og fin 9 mnd etter=D så ja det er mulig=)

lykke til=)

Skrevet

Åh, dette er så spennende. Tok en ny test til morgenen idag og der kom det en tydelig strek!!!!! Hcg-nivået kan vel ikke stige, nå er det snart seks uker siden sa..... eller kan det det???

Er ikke helt sikker ennå, men håper og tror veeeeeeldig!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...