storeønsker Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 hei hei! jeg blir veldig glad visst noen kan hjelpe meg! jeg er 24 og legen har påvist at jeg produserer ikke egg! min mann er helt frisk! men jeg har blitt gravid 3 ganger, i løpet av de 3 årene vi har prøvd!men sa alle 3 gangene! tok pergotime i november, men ble gravid mnd etter! men mistet da igjenn! har gått på pergo forrige mnd, men ingen graviditet! skal ha pause mnd no og pergo mnd etter! går det ikke da heller blir det prøverrør neste! på Haukeland!men lurer på litt der! er overvektig, er det da mindre sjangse for at det går? hvor lang ventetid er det? hva koster det? spør samtidig om det er noen som har noen tips til meg for å få en spire FØR prøverør? tusen takk til alle som svarer og riktig god påske til hele gjengen=)