Gå til innhold

Bekkenet 5 mnd etter fødsel..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ingen vond bekkenløsning da jeg gikk gravid, men i den siste tid har jeg verket litt bak i bekkenet. Nå er det snart 5 mnd etter fødsel. Er dette vanlig? noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan merke det litt i bekkenet når jeg går lange turer. Var ikke plaget med bekkenplager under graviditet og heller ikke etter, men nå, 8,5 mnd senere, kan jeg merke det....

Skrevet

Var mye plaget med bekkenet før fødsel og en liten stund etterpå...kan fortsatt merke det hvis jeg har trent hardt...

Skrevet

Hadde bekkenløsning under graviditeten og sliter fremdeles,5mnd etter fødsel. Begynner å lure på når dette skal gå over...

Skrevet

Snuppa mi er over 8 mnd, hadde bekkenløsning og klarer fortsatt ikke løfte noe særlig tungt

Gjest amandine
Skrevet

Lei for å åpne for muligheten, men jeg har hatt vondt i bekkenet siden september 2001... Merkelig nok bedre nå etter nr 3, men ser helt klart muligheten for at dette er meg etter barn. Dessverre, sånn er det for noen, håper det ikke er deg!

Skrevet

Var invalid de siste tre månedene av svangerskapet. Så forsvant det som dugg for solen etter fødsel. Men har den siste måneden begynt å kjenne litt verking i ny og ne. Kanskje ikke så lurt å dra pulk i påsken?

Men prøver å være flink til å knipe når jeg skal løfte noe, samtidig som jeg strammer magemusklene. Pluss trene styrke i både over- og underkropp og holde kroppen i generelt god form. Føler det har blitt bedre etter at jeg fokuserte mer på dette.

Min er også fem måneder...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...