Gå til innhold

Hei til meg:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil bare introdusere meg og ønske meg selv velkommen til "Bli Gravid" jeg:)

3 dager til mens, og to uker til neste EL som blir vår første prøveperiode, og jeg må si.. SPENNENDE!!!

Vi er et par i midten av 20 årene som har bestemt oss for å plante vårt første frø for å befolke huset vårt med ytterligere en person.

Vi har en liten hund og et hus på landet med stor hage, og her stortrives vi kan jeg fortelle.

Vi har valgt å satse på januar - mai barn så nå begynner valsen i halmen for fullt, og det uten noen form for prevensjon.. Merkelig assa, hehe.

Jeg sluttet med P-ring for litt over en syklus siden, og har gått på folsyre i to mnd nå, så alt er i boks. Barnerommet står klart til å males i den fargen vi behøver og vi har spekket oss med positiv energi. For det er jo det absolutt viktigste er det ikke?

Her i huset er Law Of Attractin en leveregel, og engler er min store hobby:)

SMASK!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Velkommen til deg inn her;)

Så deilig at dere har alt klart da med hus og rom og alt:)

Vi er også i midten av 20 åra og prøver og få en spire til å sitte. Nå er jeg to dager over IKM (ikke kommende mens) så skal kanskje teste en dag av de nærmeste dagene, spennende!

Jeg maler litt så det er min hobby, ellers er film en regel hos oss, nettopp kjøpt ny tv så det er mye gøyere å se filmer nå:) Trener og går turer også:)

Er dere studenter eller jobber dere begge to?

klem

Skrevet

Hei å velkommen hit ja=)

vi er oxo i midten av 20 åra=) men her skal vi ha nr 2=) har en gutt fra før på 2=) vi har prøvd siden november 08 får fult, men ikke brukt noe form for prev siden jeg fødte. denne mnd håper jeg vi har troffet EL får fult=) har brukt EL tester oxo=)

her er det hest som er hobby=)

lykke til med prøvingen=)

klem

Skrevet

Takk takk:) To dager over IKM ja, så spennende!

Jeg jobber med reklame og trykk, og han er lærer på ungdomsskolen, så her er begge i jobb:)

Skrevet

Ja nå er det 3 dager over ikm, testet negativt i dagmorres, det var siste testen jeg hadde så nå må jeg kjøpe nye hvis ikke TR kommer i morgen..

Jeg er student, jeg jobber litt ved siden av studiene, og han skal ha fagprøve i rørlegging i juni.

Jeg er 25 og han er 24, men fyller 25 i september.

deilig at begge er i jobb da;)

klem

Skrevet

Velkommen hit!:)

Masse lykke til med prøvingen, krysser fingrene for at spira sitter på første forsøk. Jeg prøver også å leve etter Law Of Attraction, men synes at den er ganske vanskelig å følge når det gjelder prøvingen. Hvis du har noen tips til hvordan du gjør det, så gjerne si ifra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...