Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 Endelig har jeg funnet et forum som jeg kan lese om andre i samme situasjon som meg selv. =) Har ei lita jente på straks 2 mnd. Når ho var nesten 3 uker fikk hu påvist HD.. Det sa oss egentlig ingenting, men etter å ha lest litt rundt på dette forumet og sånn så har jeg funnet ut litt mer om hva det vil si. Går til behandling på Ahus, siden hu også er klumpfot. Det han Carl Erik Næss sa når de tok UL av hofta hennes var: "Den er jo innenfor normalen, men vi behandler det likevel." Greit det tenkte jeg. Men siden han sa at det var innen for normalen, tenkte jeg at behandlingstiden ikke ble så lang. Noen som har no erfaringer med det? Jeg tenker på grad av HD vs. behandlingstid.. Håper på svar
Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 Jeg kan ikke svare deg konkret på sp.målet ditt, men jeg mener og ha hørt at "minstetid" for behandling av lettgradig HD med pute/skinne er 4 mnd.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 Ah okei.. Eller de nevnte aldri HD, men de sa litt umoden hofte, men innenfor normalen.. veit ikke om det er det samme eller samme grad.. men da får jeg vente spent på 6 ukers kontrollen, å se om det har blitt no bedring Takk for svaret hvertfall
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #4 Skrevet 13. april 2009 Min eldste hadde umoden hofte. Han hadde pute i 3 mnd. Ble fulgt opp en stund etter det. Med rønken og kontroller på sykehuset. Det er noen år siden nå, så jeg husker ikke helt hvor gammel han var da de avslutta kontrollene, rundt 1 års alder tror jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå