Gå til innhold

barn nr 3 masse tanker...noen som kansje kan gi meg noen svar??

sissy82

Anbefalte innlegg

Hei!

Da har jeg nå tatt 2 gravid tester og den ene viste gravid med en gang den andre fikk jeg 2 streker på med en gang.

Jeg har to gutter en på 6 år i år og en på snart 11 måneder.Har helt annerledes symptomer denne gangenklarer ikke lukten av grønnsåpe,bensin, eksos. Smaken av kanel klarer jeg ikke ol

Klarer ikke smaken av kanel vet ikke når jeg har termin.

Har hatt uregelmessig menstrasjon Januar til og med Mars mensen skulle vært kommet den 3 april men kom aldri...Jeg er ikke sånn veldig kvalm men kjenner den er på vei, med de to andre var jeg sinssykt kvalm. i 3 måneder i strekk.

Har skikkelig legg kramper dette hadde jeg ikke så mye av med de to andre før på slutten av svangerskapet.Og skikkelig sure oppstøt nå ikke noe særlig...dette hadde jeg heller ikke noe problem før på slutten av svangerskapet¨.har stråling i ryggen dette var omvendt med de to andre.

Er det noen som vet om jeg kan bestille med time hos legen min og få en tidlig ul????eller må dette bestilles på privat ultralyd ??

da jeg ikke vet hvor langt jeg er på vei...greit og få funnet ut det :-)

NÅR KJENNER MAN LIV MED 3 BARN???

NOEN SOM VET OM JESSHEIM HAR EN SLIK PRIVAT KLINIKK??

NOEN SOM VET SYMPTOMER FOR OG VITE OM MAN HAR

JENTE?? ønsker med veldig sånn en jente..

kan man føde på ullevåll sykehus om man bor i nannestad kommune???

Fortsetter under...

kjenner ikke til jessheim, men på volvat kan du bestille ul når du vil.

min første var jente, tungt svangerskap, mye kvalm, sånn var det ikke med nr.2, nr 3 er nå jente, og jeg er kvalm, kraftig bekkenløsning og alt mulig annet.. så min erfaring er at svangerskap med jenter er tyngre enn med gutter.. men kjenner andre som har det motsatt, så det er nok veldig individuellt.

Jeg venter nr 4 og hadde tidlig veldig sterke symptomer. Hadde mistanke om at det var to, eller at jeg var lengre på vei enn jeg hadde regnet ut i forhold til siste mens. Dro til legen og ble henvist til tidlig UL (uke8). Koster skjorta å dra på priv UL! Og det viste seg at jeg var 4 uker lenger på vei enn jeg trodde! Så hvis du drar til legen blir du nok henvist til UL ganske fort. Greit å vite ca hvor langt man er på vei:) Gratulerer og lykke til!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...