tosøtesmåttiser Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 Funker softbag i sportsdel også på vinteren til de under 6 mnd? Hva er fordel/ ulemper med softbag? Har tenkt å kjøpe tfk tvillingvogn
FruTB Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 Jada, softbag fungerer like bra som hardbag vil jeg påstå. Hardbagen er nok romsligere og lunere, men tar igjen større lagringsplass. Softbagen er veldig enkel å ta ut/inn av vognen, samt bære med seg dersom babyen sover ...
rikedaspike Skrevet 12. april 2009 #3 Skrevet 12. april 2009 Helt klar Harbag. den kan du også ha i bilen med nett... det går ikke med softbagen. Ungen vår ramlet ut av softbagen en gang når vi bærte den!! Den er så myk- ikke sikkert... ville ha valgt hardbag definitivt!!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 12. april 2009 #4 Skrevet 12. april 2009 Nå vet ikke jeg hvor stor tfk-softbagen er, men min fra emmaljunga var ihvertfall altfor smal til å få plass til både skinn og pose..Det gikk, men var veeeldig trangt. Jeg bytta derfor over til city bagen, og der har hun fremdeles god plass, ved 6 mnd alder:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå