Gå til innhold

Reisetrille til storby, maks 2000. Noen gode tips og erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skal ha en reisetrille til byferie. Det er kun tenkt til å brukes på asfalt og innendørs.

Bør kunne legges helt ned, så hun kan sove i den (baby 10mnd når vi skal bruke den første gang).

gjerne også et "brett" som kan settes opp under bena i sovestilling så de ikke henger å dingler når hun sover.

Takk takk takk for hjelpa!

Fortsetter under...

Er kjempefornøyd med min Cybex Onyx som er på tilbud på babyshop nå.

http://babyshop.no/wsp/babyshop/frontend.cgi?func=frontend.show&func_id=25950&template=product_info&open=930

Er ikke full liggestilling, men det er virkelig så godt som vil jeg si. Jenta mi var bare 5 mnd da vi fikk den og sover som en stein.

Fotbrett som kan stilles i to posisjoner

Avtagbar og lydløs stillbar kalesje

6,9 kg

låsbare svivelhjul foran.

tittelukei kalesjen.

fempunkts sele

alt stoff avtagbart og maskinvask

håndtak til å bære den i når sammenlagt

lomme på kalesjen

Dette er vel per definisjon en paraplytrile, men den er ganske krafit (7kg) og veldig, veldig robust. Hjulene er kjempegode, jeg har til og med trillet den på grus og littt snø, samt brostein. Det er selvfølgelig ikke optimalt, men det gikk helt greit, så til din bruk er det sikkert helt perfekt.

Om du ønsker noe mer vogn-vognete så var simo 487/485 mitt andrevalg.. Full liggestilling, titteluke i kalesjen, lomme på kalesjen, svingbare forhjul. Noe tyngre, mer vogntrille enn paraplytrille.

jenta mi var 7 mnd når vi var i spania.

hadde en graco mosaic trille. Den funket kjempefint til det. Lett å dra med seg og enkel å slå opp.

Man trenger ikke no dyr trille til en sydentur. Ville gått for en billig trille. Test i butikken før kjøp-. se om ungen trives.

jenta mi var 7 mnd når vi var i spania.

hadde en graco mosaic trille. Den funket kjempefint til det. Lett å dra med seg og enkel å slå opp.

Man trenger ikke no dyr trille til en sydentur fx. Ville gått for en billig trille. Test i butikken før kjøp-. se om ungen trives.

Nuppelura

fortsetter der jeg slapp...

Er veldig tungvindt å dra på en stor vogn når man skal på tur. Tar enten plass i bilen eller stress på fly. til asfalt og kjøpesenter ol. trengs heller ikke noen superhjul :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...