Gå til innhold

Noen som vil ta en liten titt her?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde sist mens 29 september... å da i i følge konklusjoner å teorier ha eggl. den 13 oktober.. Jeg hadde sex med kjæresten min 10(ikke utl),13(mulig utl.),15(utl.),17(utlø), oktober. Vi var ikke kjærester på det tidspungtet, men hadde en liten prøver.

Den 19 oktober.. var jeg på fest.. samme hva som skjedde.. men jeg hadde jaffal sex med en annen.. varte vel i 2 min, aner ikke om det var noe utløsning, tror ikke det.. men som dere sier.. alt kan jo skje.

Mine terminer sier.

Eggl termin 7 juli-altså gravid den 13 oktober

Ultralyd uke 16-... 6 juli

Ultralyd uke 18.....7 juli

Jordmor 7 juli

str på mage uke 21... Langt over gjennomsnitter.. så jeg kunne være ganske sikker på terminen

Jordmor uke 26..str på mage.. normal

Altså alle terminene tilsier at jeg ble gravid fra 10-15 oktober

Å ikke den 19?.. burde jeg slå meg til ro med dette?:).. Bare spør av ren nysjerrighet å andre sin mening:)

I mitt tilfelle så vet begge parter om dette.. han fra den 19 ønsker ikke å bli far, å har gitt klar beskjed om dette. Kjæresten min sier at samme hvem sitt barn detter er, så er han faren.. Noe jeg er helt enig med han i.. når dette barnet kommer, blir det automatisk min kjæreste sitt, å det blitt ikke tatt noe DNA prøver..

Både jeg å disse to gutta er lyse å håret, blå øyne..å veldig like..så det skal ikke skille seg sånt ut. Men selfølgeligt er dette en kjipa situasjon som jeg sliter veldig med da:(

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...