Gå til innhold

Hvilken babygym anbefales?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe babygym til lille knert! Hva anbefales? Det er jo så mye å velge i!

Skrevet

Vi har denne: http://www.tinylove.com/toy.aspx?toyId=145&state=toyTypeId=1@elementId=0@ageId=0

Hun har brukt den fra hun fikk den 6 uker gammel og den er fortsatt populær nå som hun er 7 mnd.

Kan flytte rundt på bøylene og dermed tilpasse høyden og gi barnet varriasjoner. Det er figurer som festes i kanten som hun er veldig fasinert av :). Ja den er litt dyr... tror den kosta rundt 700 - 800 kr. Men her har den vært brukt MYE så har virkelig vært verdt pengene sine :)

De første mnd så lå hun der etter at hun fikk mat om morgene og kunne ligge og kose seg og leke opp mot en time. Og da hadde mammaen god tid til å spise frokost og se på tulla leke :) Hun er nå veldig flik til å aktivisere seg selv. Babyer er jo forskjellige, men uten denne matta torr jegi kke hun hadde vært like flink.

Skrevet

Disse var jo kjempefine! Bestilte dere fra denne siden eller er de i salg i norge noen plass? Takk for gode tips! Ble fristet nå ja....

Skrevet

må henge meg på det å anbefale tiny love!!! de er sååå fine! Jeg har sånne for salg på jobben, men tok meg ikke råd, og kjøpte lamaze istedet. De er også veldig bra, og koster halvparten, men ønsket meg hele tiden tiny love istedet, og skal jeg ha flere barn skal vi ha det! ;)

Skrevet

Jeg liker ikke de i tøy og ettersom mini gulpet så mye som han gjorde, så ville den nok vært mer i vaskemaskinen enn på gulvet. Vi hadde en i plast vi satte oppå vanlige tepper og den var veldig populær. Vi begynte vel å bruke den når han nærmet seg et par mnd og når han begynte å krabbe rundt når han var 8mnd, så hendte det ofte at han krabbet bort til den og la seg under og lekte med den. Når han begynte å reise seg, så brukte han den også til å holde seg i.

De tingene som hang ned kunne tas av, så av og til hang vi på andre ting også, sånn at den ikke var lik hele tiden. Tror vi betalte ca200kr på brio.

Skrevet

Tror alle gjør samme nytten jeg :-) Ville ikke brukt mye penger på det i hvertfall. Vår eldste brukte babygymmen masse, likte å kikke på den og slå etter lekene og den ble faktisk slitt til slutt. De to andre ble ikke interessert i den før de ble rundt 2 mnd gamle, og når de var 3 mnd gamle rullet de seg over på magen, da forsvant jo litt av poenget, spesielt når de en god mnd senere begynte å dra seg framover på gulvet, så da angeret jeg veldig på at jeg hadde kjøpt en dyrere og fancy en siden den ble brukt i ca 1 mnd av hvert barn og bare bitte litt av hver... ;-)

Skrevet

Vi har valgt den billigste varianten. Vanlig stativ i hardplast som man bl.annet får kjøpt på obs for ca 200 kr.

Lett å rengjøre

Lekene kan byttes ut enkelt

Følger faktisk med ganske mange rangler og leker når man kjøper den

Kan brukes på gulvet, over en vippestol eller i lekegrinda

Tar liten plass i forhold til de som sitter fast på et teppe.

Skrevet

Er nok veldig forskjellig dette. For her rulla/ velta frøkna rundt fra mave til rygg når hun var 2 mnd og motsatt når hun var drøye 3 mnd. Hun har akt seg rundt lenge og bruker ikke bare gym'en på ryggen. Det er hva jeg liker med Tinylove varriantene. De har masse aktiviteter som er spennede når de ligger på maven også. Så får de trimma rygg og nakke musklene sine også :) Så sånn sett så fyller den behovet for flere andre leker som vi ville ha kjøppt ellers og det blir fort hundrelapper av de også....

Skrevet

Kan legge til at den selges i de aller fleste lekebutikker. Hvis du bor i nærheten av Ekstra Leker kan du se der, vi kjøpte vår der til 500 kr.

Skrevet

Lillegutt har en fra Bellino som har lyd og lys. Han har brukt den siden han var 2 mnd, og finner den fremdeles underholdende (8 mnd) :o)

Skrevet

Du verden så mye fint som finnes rundt omkring! Nå har vi vært kjempeheldige og fått en fra tiny love av noen venner! :) Tusen takk for mange gode tips! Jeg har i alle fall fått sett hva som finnes rundt omkring nå. :)

Skrevet

Vi har en flott en i tre, fra Ikea :)

Under 200,-, og ikke så sinnsykt glorete som de fra FisherPrice og TinyLove.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...