Gå til innhold

Sliten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er mor til 3 barn i alderen 10, 8 og 3 år. Alle er astmatikere og plaget med allergi. Minstemann på 3 er sterkt plaget med astmaen. Han bruker ventoline, flutide og atrovent spray pluss singular pulver som strøes over mat en gang pr. dag. Han er ofte plaget med luftveisinfeksjoner og blir som regel mye værre astmatisk. Han ble innlagt da han ble 7.månder og fikk forstøver på sykehuset. Heldigvis fikk vi forstøver med hjem som han bruker ofte. Har berget mange sykehus innleggelser etter dette. Han får ventoline, pulmicort og atrovent på forstøveren vær 3-4 time hele døgnet. Selv er jeg sinnsykt astma plaget selv. Jeg bruker også forstøver sammens med andre sprayer, tabletter og nesespray. Jeg har også fått fibromyalgi som er en muskel/ledd sykdom. Har store smerter i kroppen hele døgnet. Jeg er også ofte plaget med Lumbago. Flere dager i uken jeg ikke klarer å gå uten hjelp pga smerter. Jeg lurer egentlig på om noen vet om jeg kan ha krav på hjelp?? Jeg makter ikke husarbeide, store innkjøp, osv. Jeg har gått sykemeldt pga sterke smærter i brystkassen i over 2 år nå. (Dette skyldes fibromyalgi og astmaen.) Enda maser NAV i tilegg på at jeg skal ut i jobb. HVORDAN SKAL JEG KLARE DETTE?????

Jeg blir frustrert og grever min egen grav snart. Jeg er dritt lei.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...