Gå til innhold

Hvor lenge skal man vente på utredningen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei datter på 8 år som går i 3.klasse nå. Hun er svært aktiv, ukonsentrert, osv. Jeg har lenge hatt mistanken på adhd og fikk startet en utredning mens hun gikk i 1.klasse. Nå har hun snart blitt færdig med 3.klasse, og har fortsatt ikke fått mer av utredningen. Selv tror jeg hun har adhd.Hun har alle tegnene som et adhd barn som oftest har. Har venner med barn som er utredet og har fått diagnosen. De kjenner seg selv igjennår man ser min datter. De fleste sier. HJELP......MEG UTEN MEDISINER JO. De kjenner seg godt igjen når de ser aktivitets nivået hennes.Hvor lenge skal man egentlig vente.??? Jeg er sliten og har ikke energi til henne og søskene over tid. Følerat jeg ikke strekker til nok.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må mase litt, da:) Ta noen telefoner for å få fortgang i sakene. Så lang tid skal det ikke ta. Ring der hun har begynt utredningen og spør hva som skjer og hvorfor dere ikke får bli ferdig med utredningen.

Skrevet

jeg har adhd, bf har adhd..

eldste barnet vårt har vært til utredning siden 1.klasse, h*n er nå i 6.klasse..

enda har de ikke kommet fram til noen diagnose.

skal ringe de på tirsdag nå,for nå er det NOK!!

Skrevet

OI................så lenge ja....

Får ringe rundt på tirsdag jeg også. Hadde vært godt å fått utredet henne å evt. medisinert henne så hun blir litt roligere. Hun er i 100 hele døgnet og er veldig irriterende til tider. grrrr

Skrevet

Høres merkelig ut at det skal ta så lang tid. Vi begynte med utredning i september. Og er ferdig med med. utprøving og fått diagnose nå. Og det er lang tid i forhold til mange andre jeg vet om..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...