Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våknet opp for to dager siden,da hadde jeg fått to munnsår,ett i hver munnvik...små noen... jeg måtte se om mannen min hadde,men neida. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre med dette/ikke må gjøre? har aldri hatt det før...og nå syns jeg de "sprekker" når jeg åpner munnen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ajajaj, slike er driiitvonde:( og tar som regel tid før de forsvinner, siden området er så utsatt for bevegelse... slet mye med det selv før... føltes også som det ble betent til tider... slik du har det også?

det som funket for meg var å bruke en salve som heter bacimycin... mener det var det den het, fås på apoteket.. bruker den på alt fra forkjølelses sår under nesen til betennelser osv... bruker den i kombinasjon med helosan faktisk;p slik salve man bruker til tatoveringer... antibakteriell og får det liksom til å gro fortere, også er den fet.... utendørs var det kun lypsyl og blistex for å holde det fuktigt og mykt slik at det ikke ville sprekke mer...

og smør godt med en gang du våkner så det ikke sprekker med en gang du gaper;p og godt før du legger deg;) og selvsagt hele dagen ved behov:)

håper det hjelper for deg også! salvene er heller ikke dyre og varer leeenge og kan brukes til det meste:)

Skrevet

Javisst ja,ser man det!!! fant en tube bacimysin i skapet. fikk den av mamma for flere år siden da jeg fikk et king size sår under nesa ved forkjølelse. den lukter nokså sterkt...sniff,sniff:) jeg prøver den jeg.

Takk for råd,skal holde deg oppdatert om det funker på meg også,det hadde vært genialt!

Skrevet

Det funket!!!!:)

Faktisk overraskende mye bedre allerede og det til tross for at salven gikk ut i 2006 så jeg,haha!

Absolutt å anbefale til andre med samme problem!

Tusen takk for rådet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...