Gå til innhold

Lenge siden jeg har vært her....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg var her en del for ca et halvt år siden, vet ikke om det er noen her som husker meg. Sluttet å være på BiM fordi jeg bare ble deprimert av å ikke bli gravid. Har prøvd i ca 2 år. I dag er jeg 10 DPO. Har følt meg så rar, så jeg tok en tilfeldig test i sta. DER STO DET GRAVID!!! Jeg har hatt det på følelsen i noen dager, men har ikke gjort noe spesielt de siste månedene for å bli gravid. Er både redd og glad på en gang. Vet det høres dumt ut, men det virker som om det hjelper å ikke tenke på å bli gravid.

Lykke til allen sammen.

Masse babystøv og klemmer

================================================

######################################################

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Alimi,

Først og fremst: GRATULERER :))

Mener da at du var litt innom Oslo tråden vår en periode i høst, stemmer det?! Er ikke så god på å huske nick, men det var noe kjent..

Kos å "se" deg her igjen :D

Skrevet

Ja, det stemmer:-) Hvordan går det med dere? Ser at du skal ha september baby. Gratulerer til deg også:-)

Jeg er fortsatt litt i sjokk, men glad.

Kos å høre fra deg også. Klem

Skrevet

Jeg husker deg =)

Gratulerer sååå mye!!!

Har vært her inne på Bli Gravid siden august, ble gravid i januar - men mistet tvillinger 3 mnd på vei - så noen septemberbaby fikk vi ikke =(

Men, vi prøver igjen og krysser fingrene for at spiren sitter igjen snart og at den sitter i 9 mnd =)

Ønsker deg lykke, lykke til og gratulerer med svangerskapet =)

Ha en fortsatt riktig god påske!!!

Klems

Skrevet

Klart jeg husker deg!! Har lurt flere ganger på hvordan det går med deg!! Gratulerer sååå mye med positiv test!!! :D :D

Har du noen symptomer som du kan dele med oss? :-P Jeg er vel rundt 7-8 dpo i dag...og er veldig spent!! Jeg pleier alltid å få hovne ømme pupper etter el, men har ikke fått det enda...!!! Og idag føles det som om jeg har fått en mild soppinfeksjon....er det et godt tegn??

Skrevet

Nå ble jeg glad:) Gratulerer så masse masse til deg! Håper du får et fortryllende svangerskap! :) Håper vi ses inne på 1 trimester siden snart:)

skal teste i morgen, litt nervøs- takk for babystøvet:) trenger det:)

Skrevet

Hei. Takk for gratulasjoner:-)

Har ikke hatt så mange symptomer, men har vært litt svimmel og puppene har vært veldig ømme helt siden el, mye mer enn vanlig pms. I dag har jeg litt mensen lignende vondt i magen. Har egentlig IKM på onsdag den 15.

Egget 12 pp.: Hyggelig at du husker meg, men hvem er du? Husker ikke nicket:-) Jeg fikk forresten soppinfekjon rundt el eller rett etter, men vet ikke om det er et symptom. Når har du IKM?

♥Meg og lille snuppis♥1 MA☆2pp: Huff så vondt for deg å miste tvillinger. Jeg har også mistet for noen år siden. Det var i 4. mnd. Men for deg må det ha vært dobbel sorg:-( Fint at du er positiv og tenker fremover. Håper spiren sitter snart igjen, og holder seg på plass. Lykke til.

KLEM

Skrevet

Hei igjen Alimi!

Hehe..glemte at jeg har byttet nick..jeg er pfeew :) ..fra Oslotråden.. Husker du meg nå?

Synes det er så koselig at du endelig har fått spiren din!! Krysser fingrene for at den klamrer seg fast!! Håper jeg tar følge med deg inn på 1.tri snart...

Nå må jeg finne et døgnåpent apotek og kjøpe sånn Canesten pille.. Æsj, soppinfeksjon er no dritt...!! Håper bare det er fordi jeg er gravid ;)

Skrevet

Ja, nå husker jeg deg::-) Du bor i nærheten av meg synes jeg å huske. Beklager at jeg ikke orket å komme tilbake til oslotråden, men hadde så mye problemer med internett på den tiden også ble jeg bare deprimert av å være så mye her på BiM når jeg aldri ble gravid. Har jo prøvd i 2 år før det endelig klaffet nå. Ser du også begynner å få noen pp'er bak deg. Jeg vet hvordan det føles å håpe måned etter måned, så hvis du lurer på noe er det bare å ta kontakt. Jeg har følt at jeg aldri kommer til å gravid og at alle andre blir gravide bare ikke jeg. Det er ikke morsomt. Håper virkelig at du slipper å prøve i 2 år. DEt virker jo litt positivt at du har soppinfeksjon og ikke har mye pms-symptomer. Vet jo ikke om du pleier å få soppinfeksjon ofte da..Kan anbefale deg å bruke pevaryl istedenfor canesten. Synes den virker bedre.

Nå har jeg fått et symptom til også. Har sikkert fått 100 kviser i ansiktet! Både i panne og rundt nesa og munnen. Har lyst å ta solarium, men mannen min sa at det ikke er heldig når amn er gravid. Er det noen som vet om det stemmer?

Håper vi "snakkes" snart. Klem

Skrevet

Jeg bor på Torshov :) Hvor bor du igjen? Jeg forstår godt at du trengte en pause fra bim jeg! Jeg skulle gjerne hatt det jeg også, men klarer ikke la være ;) Heldigvis takler jeg det fint foreløpig, at dette tar tid..mulig det er akupunktøren min som har gjort meg så avslappet.. Jeg var ganske stresset før jeg begynte der nemlig. Også skal jeg begynne med utredning i slutten av april dersom jeg ikke er gravid nå..

Jeg tror ikke jeg har hatt soppinfeksjon på to år, så det er absolutt ikke noe jeg er plaget med. Så jeg synes det er rart at jeg plutselig fikk det nå.

Jeg har allerede kjøpt Canesten. Håper den gjør susen! :)

Ang. solarium, så sier de at det ikke er farlig. Google det, så finner du nok mange debatter om det.

Klem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...