Gå til innhold

Ca 2,5 mnd siden MA

Musemor med tre søte små

Anbefalte innlegg

Nå er det ca 2,5 mnd siden MA likevel, etter så lang tid bryter jeg fremdeles sammen i gråt en gang i blant. Når gir det seg???

Vi er prøvere igjen, og som regel gleder jeg meg utrolig mye til å få en spire i magen igjen, men noen ganger føles det helt feil. Føles nesten som om jeg er utro mot den jeg mistet siden vi prøver igjen så raskt.

Vet egentlig hvor jeg vil med dette innlegget, har bare en litt vanskelig kveld idag.................

Trenger på en måte å få det ut.

Fortsetter under...

for min del hjalp det når jeg ble gravid på nytt...men jeg hadde hele tiden følelsen av at noe var galt før jeg hadde MA, og klarte ikke å forholde meg til graviditeten(har barn fra før, så det var en forskjell...merkelig...)

jeg syns prøvetiden var tung, fordi jeg var utålmodig, og samtidig nervøs for at det skulle gå galt igjen dersom jeg ble gravid.

håper det klaffer for dere snart, for jeg tror det vil hjelpe deg i denne tunge tiden etter en MA...og du kommer nok ikke til å få dårlig samvittighet ovenfor den som ikke ble til, men glede deg over en ny spire som klorer seg fast;-)

masse lykke til videre, og trøsteklem til deg;-)

Hei du, vi kan bare slå fast at å oppleve MA er belastende og en ganske ensom sorg. Jeg har som du vet av annen tråd også hatt det tungt etter MA. Jeg er ikke så mye trist lengre, men dårlig humør og amper. Jeg føler det er noe som mangler..... Nå hopper jeg i prøvingen igjen og håper det går vår vei neste gang, tror først jeg kommer over dette når jeg får en til jeg. Stor klem til deg!

Hei.

Jeg mistet selv i august, og fremdeles er det dager som er veldig tunge. Men det er heldigvis ikke så ofte lenger. Har ikke blitt gravid igjen og det har nok mye med det å gjøre.... Den første tiden var det det eneste som stod i hodet på meg og det eneste som kunne trøste meg. Nå har jeg heldigvis fått et litt mer avslappet forhold til det. Men er fortsatt utålmodig og venter og venter på å få se et kryss igjen...

Lykke til:)

Takk jenter, blir nok bedre når jeg får spire i magen igjen.

Ser nå i ettertid at jeg har nok tatt MA'en tyngre enn det jeg har turt å innrømme for meg selv. Har slitt en del med PMS i ettertid.

Idag har det, i motsetning til i går vært en fin dag.

Bruke hele dagen sammen med 2-åringen som flyr rundt og roper "tog, tog, gakk, gakk" fortiden ;-)

Annonse

• 2 uker senere...

Hei dere!

Jeg slenger meg på.

Mistet etter 12 uker rett før jul. Jeg tenker på dette hver dag og gråter ganske mye mer enn jeg har gjort før. Ser jeg barnevogner, eller venninner med barn etc etc blir jeg anspent i hele meg!

Lurer på å prøve å lage baby igjen nå jeg. Det er jo vår!!!! Men sexlysten mangler... Huff. Sikkert fordi jeg er redd. Er redd for å bli gravid! Samtidig som det er mitt høyeste ønske.

Håper vi ses på 1 tri ja!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...