Gå til innhold

Hvorfor er man anonyme her inne egentlig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tro d eller ei så er d noen som er ganske ekle om man ikke sier d de mener, eller de bare trakaserer svarene til folk for å være kvalme virker d som.. Skulle ikke tro d var nødvendig å være anonym på et sånt forum, men...

Men når d skal sies har d vel ikke vært noen sånne episoder på en stund nå tror jeg...

Jeg har lenge syntes at anonymknappen har vært unødvendig her. Da det innimellom er noen som pleier å være direkte frekke mot andre her inne.

Det er nok grunnen til at jeg synes det er MYE hyggeligere på barnevognguiden.no og på barnevognforumet til nybaktmamma.com.

Annonse

Jeg er veldig ofte anonym her, pga at jeg har en forholdvis sjelden vogn i kombinasjon med en annen vogn, og vil ikke bli gjenkjent;) Jeg er ikke anonym for å lage kvalm her;) Jeg svarer alltid seriøst her og i en høflig tone, men jeg er altså som regel anonym. Jeg har alltid lagt inn mange svar ang erfaringer med vogn, jeg har hatt begge mine i snart 3 år og brukt dem masse:)

Hehe, jeg stilte faktisk nøyaktig det samme spørsmålet for noen måneder tilbake. Skjønner heller ikke poenget med at så mange skal være anonyme, men de forklarte det med at det var så mange her inne som begynte å sende dem drittmail fordi de sa sin egen mening om forskjellige vogner. Men jeg har også et inntrykk av at dette har gått litt over her inne. Folk er hyggeligere og jeg ser helt klart at det er langt færre som er anonyme nå enn før jul... Og poenget med dette forumet er jo at vi skal si våre meninger om de forskjellige vognene - hva ville poenget ellers være med et barnevognforum? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...