Gå til innhold

Hvor lang tid før dere ble gravide jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ting tar tid, og føler at det er fordi jeg er en liten "bolle".. Men det er jo mange som klarer det på null, niks selvom de ikke er sylfider, men heller gudinner :) !

God påske jenter!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er nok mer som en "bolle" også, tok 7-14 dager fra jeg fjernet spiral til jeg var gravid.

Skrevet

Jeg ble gravid mens jeg gikk på p-pilla....så for meg gikk det litt for fort etter min mening, men jeg har noen kg formye på kroppen. En vennine av meg sleit veeeldig med å bli gravid og hun fikk beskjed av legen at det var fordi hun hadde for mange kg på kroppen som gjorde at kroppen hennes lagde for mange mannlige hormoner så det ville bli vannskelig for henne å bli gravid hvis henne ikke tok av noen kg!

Kan jo hende du tenker for mye på det når dere har sex også.......er ofte når man "slutter" å prøve at babyen slår til vet du:-)

Lykke til!!!

Skrevet

Hmmm, jeg blir fort gravid og er 130kg :) Så det er veldig individuelt tror jeg. Nok av slanke hvor det også tar tiden sin....

Tvi tvi og lykke til masse. Og det viktigste, ikke glem å kose dere med prøvingen ;)

Skrevet

Jeg har vært (er) gravid to ganger. Jeg ble gravid på tredje forsøk første gangen og på første forsøk andre gangen. Nå ligger jeg rett under 100 kg, så nei - jeg er ingen sylfide.

Det er sant at for noen kan for høy vekt føre til at det blir vanskelig å bli gravid, men det er langt fra alltid. Tror det er mye vanligere at man ikke blir gravid fordi man tenker for mye på det og bekymrer seg for at man ikke skal bli gravid. Så tenk mindre på vekten din og mer på kosen!

Skrevet

Med førstemann tok det litt over et år, og 7 år og noen flere kilo tok det godt over 2 år. Fikk ikke eggløsning før jeg gikk ned 10 kilo i tillegg til flere pergo-kurer. Veier 104 kilo.

Skrevet

172 cm, mellom 100 og 110 kg ved begge graviditeter - ble gravid på første forsøk begge gangene.......

Skrevet

Med nr 1 gikk det på første forsøk, jeg veide da godt over 100 kg. Denne gangen tok det 13 mnd og en pergokur før vi fikk det til. Er denne gangen enda større, og i tillegg nærmer jeg meg 40 år.

Skrevet

tok ca 2 måneder :) når er jeg 38 uker på veg og fødselen er nært forestående :-D

Skrevet

1 pp så satt hun;) Er nå 21+4, så tiden går FORT!

Skrevet

jeg er 169cm høy, og veier 130kg, så er stor, men ikke huge liksom...er i 14pp nå, så begynner å bli lei av å prøve...har ikke hatt mensen siden 8.februar 2008, bare små blødninger, som varer noen timer bare...prøver å gå ned i vekt, men det er nærmest umulig, jeg mister all motivasjon, og har ingen å trene med, som kan presse meg til å trene...

Skrevet

er 175 cm og veier 115.. første mann satt på 3 pp men veide da bare 92 kg er nå 5 uker på vei og det tok oss 15 pp + pergo

• 3 uker senere...
Skrevet

167 cm og ca 125 kg da vi begynte å prøve, og ble gravid på første eggløsning etter p-pilleslutt. Så vi klarte det i hvert fall på null komma niks, til tross for at jeg er en "bolle". =) Nå er vi 32 uker på vei.

• 1 måned senere...
Skrevet

Ble gravid på 2. førsøk. Vi prøvde ikke ved første eggeløsning, hørte det var lurt å vente med prøving til 2. eggeløsning siden jeg hadde gått på pillen i over 10 år.

Skrevet

Jeg er 170 høy, 120 kg, dvs skikkelig go'klump :-p

Slutta på pillen i februar, prøvde ikke i mars fordi samboeren var borte på kurs i 5 uker. Gravid nå i 5. uke. Smiler dagen lang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...