Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker vi gjør det privat.. bor i Drammen.. velge volvat ? eller ?:)

Hvor lang tid tok det fra dere ringte dit første gangen til dere kom i gang ?:)

God påske!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har hatt 1 forsøk v Volvat og er fornøyd med de.Søte og hyggelige -og veldig hjelpsomme.Og de er flinke til å informere og fortelle underveis.Ikke bare inn og ut, samlebånd.Følte at vi ble godt tatt vare på.

Jeg vil gjerne anbefale de.Og d skal ikke ta lang tid til dere er i gang, bare de "vanlige" prøvene...rubella,HIV,kromosomprøver...

Det går kjapt i det private, men det koster ;-)

Masse lykke til!

Skrevet

...eller? ...eller Aleris, som er den andre private klinikken i Oslo (hvis dere ønsker å ha forsøkene i Oslo for å unngå lengre reise - det var et poeng for oss).

Vi har hatt et forsøk hos Aleris. Det var mitt fjerde ordinære forsøk, femte innsetting. Jeg hadde aldri vært så mye som i nærheten av å bli kjemisk gravid engang, men Aleris sørget for at jeg ble gravid, til og med med tvillinger!

Legene er dyktige, sykepleierne likeså, og trivelige er de også. Jeg anbefaler gjerne Aleris.

Vi ringte dem i midten av juni (tror jeg det var, kanskje starten av juni?) og fikk oppstartssamtale rundt midten av august (pga sommerferien). Vi måtte ta noen av prøvene om igjen, og jeg tok også en ny undersøkelse av livmoren (saltvannsundersøkelse). I september startet vi opp, 8.oktober hadde jeg uttak og 24.oktober hadde jeg HCG på 650 :-)

Skrevet

Anbefaler absolutt Volvat! Tror de er hakket dyrere enn Aleris, men ikke mye i den store sammenhengen.... De er superflinke der, og du blir virkelig tatt vare på, både medisinsk og medmenneskelig:-)

De gav ikke opp meg, og på sjette forsøk satt det. 35 uker i dag:-)

Skrevet

Jeg har ikke prøvd Volvat, men var veldig fornøyd med Aleris. Som MK så var jeg ikke i nærheten av en graviditet på forsøkene på Ullevål, men ble gravid på første forsøk på Aleris. Det kan godt være en tilfeldighet, men det føltes bra med tettere oppfølging og andre medisiner. Sykepleierene på Aleris er veldig hyggelige og legene flinke, jeg følte meg godt tatt vare på. Det var godt å komme gjennom på telefonen når man behøvde det og få en ekstra sjekk hvis man var urolig. Og enda bedre at det faktisk blir barn av dette nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...