Blopp1 Skrevet 11. april 2009 #1 Skrevet 11. april 2009 Jeg skal ha meg ei trille til min 21 mnd*er gamle sønn,han er hverken liten eller stor for alderen.............akkurat passe ;-))))))))))!!! Den må ha 4 hjul,og de må IKKE være svingbare. Jeg har sett litt på Teutonia Timmy, Emmaljunga scooter og DBS..........men trenger litt råd/tips om de !! Så jeg håper dere kan gi meg noen gode råd :-)
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #2 Skrevet 11. april 2009 jeg har hatt alle disse vognene,og den jeg beholdte var emmaljungaen.. værdens beste trille. dbs trillen lukter billig på lang vei. man kjenner på vogna med en gang man tar i den at det er dårlig kvalitet. samme vogna som scooteren egentlig,men den kan legges lengre ned i ryggen og er litt høyere i håndtaket. men kvaliteten kan ikke sammenlignes. timmyen likte jeg heller ikke. synes den isolerte dårlig og trillekomforen var ikke god.
Blopp1 Skrevet 11. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2009 takker for svar fra deg,og da ble jeg litt klokere :-) !! Har skjønt d fra andre innlegg her at scooteren stiller i litt annen klasse enn de andre. Kjekkt for min del at du har prøvd alle de vognene jeg vurderer,så slipper jeg å teste ut alle ;-))))))))))))
Blopp1 Skrevet 12. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. april 2009 Andre som har noen gode råd/tips angående disse vognene???
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #5 Skrevet 14. april 2009 Jeg har hatt Timmy og Scooter, og ville helt klart valgt sistnevte. Komforten og kvaliteten er MYE bedre i Scooteren. Jeg syntes at Timmyen var hard å ligge i for ungen, og at det var mindre plass i den. Timmyen er også mer "slarkete" og ubehagelig å trille i forhold til Scooteren.
Djoolia 07+08+12 Skrevet 14. april 2009 #6 Skrevet 14. april 2009 Jeg har hatt 3 Scootere tilsammen, men har ingen erfaringer med de andre vognene. Har vært ganske fornøyd,men negative ting som jeg ikke er helt fornøyd med er; Den evige knakingen (gjelder alle 3 jeg har hatt) Liten handlekurv Ja det var visst det Dbs compact er jo en tro kopi av Scooteren da,men jeg mener den har full liggestilling,noe scooteren ikke har,hvis det er noe du absolutt trenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå