Gå til innhold

Fødselsangst - hva er dere redd for?

Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke å sette ord på hva jeg er redd for jeg. Hadde en veldig tøff fødsel sist, og er vel redd for at det samme skal skje igjen. Sist hadde jeg haste(katastrofe) keisersnitt, livmora mi ville visst ikke lukke seg igjen, så jeg mistet mye blod. Lå på operasjonsbordet i 2,5t. Heldigvis gikk alt bra med dattera vår. Hun hadde litt pusteproblemer, og hadde respirator de første timene etter forløsningen. Lå på Cpap i 5dager (kun på nettene)...

Nå har vi veldig lyst på en til, men jeg er kjempe redd!!!Klarer liksom ikke helt å glede meg, samtidig som jeg gjør det osv...Vanskelig dette gitt. Skulle så gjerne grått en hel masse, men klarer ikke. Det har enda ikke gått en eneste dag siden fødselen uten at jeg ser på dattera mi og tenker at " vi klarte det du og jeg"...

Det er egentlig fælt å ha det slik, men en dag skal jeg be om hjelp. Forhåpentligvis før jeg blir gravid igjen. Jeg må liksom få høre en gang til hva som skjedde sist!

Ble visst litt langt det her. Jeg beklager, men det måtte bare ut! For å summere opp hva jeg egenlig er redd for, så må jeg vel si uvitenheten...

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...