Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 11. april 2009 #1 Skrevet 11. april 2009 Jeg er svært plaget med mye bøding ved mens, og fikk satt inn hormonspiral pga dette for ca 3 uker siden. Vil jeg allerede ved neste mens få mindre blødning enn vanlig tro? Hvordan var det med dere andre?
Stine fikk Ariana *19.08.07* Skrevet 11. april 2009 #2 Skrevet 11. april 2009 Jeg hadde jo håpa på null bødning, men den gang ei. Jeg fikk sotte den inn 6 uker etter fødsel men fikk mindre blødning enn hva jeg hadde før jeg ble gravid. Men om d skjedde med en gang er jeg usikker på, men rimelig kjapt etter var den redusert.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 11. april 2009 #4 Skrevet 11. april 2009 De første mnd hadde jeg normal blødning.. Så ble det bare mindre og mindre.. Rett før jeg tok den ut, så hadde jeg bare en dråpe eller to ved mens..
Gjest mphs Skrevet 11. april 2009 #5 Skrevet 11. april 2009 Snart 1 år siden jeg satte den inn og har like kraftig mens som tidligere og varer fortsatt 8 dager. Blødde også de første 4,5 mnd i strekk etter jeg satte den inn.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 11. april 2009 #6 Skrevet 11. april 2009 Jeg blødde mindre fra jeg satte den inn, men småblødde i tide og utide i nesten ett år. Nå blør jeg så sjelden at jeg ikke husker sist. Tror det er noen mndr siden jeg blødde sist, og da var det bare noen dråper en dag.
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 11. april 2009 #7 Skrevet 11. april 2009 første mens etter insatt hormonspiral kom den 1 (jepp kun EN) dråpe blod!, og sånn har det fortsatt=)hehe.. nydelig...hadde ganske sterke blødninger før som varte i 5 dager:) helt nydelig og slippe =)
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 11. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 11. april 2009 C&B♡Liva-Bethina12.11.07♡, håper jeg får det som deg Er veldig spent på neste mens!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå