Gjest Skrevet 11. april 2009 #1 Skrevet 11. april 2009 noen som vet om det går ann å bruke hipp2 istedenfor hipp1 som mme når barnet er blitt 4 mnd? etersom det står tilskuddsnæring på hipp2 pakken..
Sol + spire Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 hei nei Hipp2 skal ikke erstatte hipp 1. Jeg tror det er sånn at hipp2 brukes som tilskudd når babyen har begynt på fast føde og ikke får i seg nok jern. Du kan gå inn på flaskeposten.org der står det om det om jeg ikke tar helt feil. Du kan i hvert fall ikke bytte ut hipp1 med hipp2. Såpass vet jeg.
Gjest Skrevet 12. april 2009 #3 Skrevet 12. april 2009 uff nå ble jeg bekymret her..hun har fått av hipp2 nå i et par dager. å butikkene er påskestengt så får ikke kjøpt hipp1 før tirsdag..er dette farlig tro å gi henne av hipp2 til da?
Sol + spire Skrevet 13. april 2009 #4 Skrevet 13. april 2009 Hei Tror nok ikke du skal bekymre deg så veldig for det. Det går nok greit for en liten periode. Er ikke rart en kan bli forvirret så forskjellig det er fra produsent til produsent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå