Gjest Skrevet 11. april 2009 #1 Skrevet 11. april 2009 Er det noe godt? Har sett dem lenge og for noen dager siden falt jeg forfristelsen og kjøpte inn saus, ost, kjøttboller og rømmedressing, men tok feil bunn da, tok en sånn ferdiglaget langpannepizzabunn. Vil det smake Peppes pizza tror dere?
Gjest Skrevet 11. april 2009 #2 Skrevet 11. april 2009 He he, the proof is in the pudding. Jeg synes forresten at de er litt overpriset.
Gjest Skrevet 11. april 2009 #3 Skrevet 11. april 2009 jeg hadde alt det der og peppes sin pizzabunn,smakte ikke så veldig peppes synes jeg hehehe
petite fleur Skrevet 11. april 2009 #4 Skrevet 11. april 2009 Jeg kjøpte kun sausen en gang, den var helt forferdelig - smakte skikkelig kanel :-/ Men må sies at peppes ikke er favorittpizzaen min uansett, da :-)
Fire småtroll Skrevet 11. april 2009 #5 Skrevet 11. april 2009 Har prøvd det jeg også, men det ble med den ene gangen... Var ikke helt som på Peppes nei, og ble litt feil smak på hjemmelaget pizza.
Gjest Skrevet 11. april 2009 #6 Skrevet 11. april 2009 Hmm, jaja, får jo bare prøve det og håpe det ikke er ekkelt i det minste :-)
Fire småtroll Skrevet 11. april 2009 #7 Skrevet 11. april 2009 Nei, vondt er det ikke Ble liksom bare litt feil i forhold til hva man forventer når en spiser hjemmelaget pizza, og som sagt ikke helt som på Peppes heller..
WildPrincess Skrevet 11. april 2009 #8 Skrevet 11. april 2009 Jeg syntes både pizza sausen og bunnen er god jeg da Er egentlig ikke noe fan av sånne type produkter, men fikk det servert borte en gang og syntes det var veldig godt.... også pleier jeg å kjøpe kjøttbollene de er også gode, men ikke like gode som på en ferdig lagd peppes pizza
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå