Sjarmi Skrevet 11. april 2009 #2 Skrevet 11. april 2009 Det er bare Toys R us og BR leker som har Baby born dukker. Ekstremt få Norske lekebutikker som har tatt det inn fordi da må vi kjøpe fra Toys R us som er en stooor konkurrent til norske lekebutikker....De vil da bli mye dyrere inn til Norske butikker fordi Toys R us vil ha eneretten på det norske markedet og det har de jo egentlig nå. Det finnes en kopi som heter New Baby Born og den får du i alle andre lekbutikker. Kjempe fin, men halve prisen av Baby born.
Snart mamma til 3 <3 Skrevet 11. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2009 Er det samme størrelsen på New baby Born dukkene og Baby Born dukkene da? Jeg har en bestemor som har strikket masse klær til Baby Born Dukke serru,derfor skulle jeg hatt en slik en:) Tusen takk for svar:)
Sjarmi Skrevet 11. april 2009 #4 Skrevet 11. april 2009 Ja det er samme str. 43 cm begge to:-) Så koselig å ha en som kan strikke dukke klær:-)
Snart mamma til 3 <3 Skrevet 11. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2009 Okey...da skal jeg høre med en lekebutikk=) Vi har en jente på 1 år & 8 mnd. serru som snart blir storesøster.....og bestemoren min har strikket masse fine klær til baby born dukke,slik at hu skulle få det i gave når babyen ble født:) Så da mangler bare det vesentligste....dukka....hehe=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå