Mrs Inked Skrevet 11. april 2009 #1 Skrevet 11. april 2009 Skal selge min Emmaljunga cerox i fargen light blue med mykbag og fottrekk samt regntrekk. Myggnetting er integrert. Vognen er en 2007 modell, men ble kjøpt i begynnelsen av 2008 fra Bebito i Trondheim. Ønsker 3800 for vogn og bag, men pris kan diskuteres. Fantastisk ”All-round”-vogn Cerox Sportvogn er en fantastiskt bra ”allround”-sportsvogn, med langt sitte-/liggedel (90 cm). Den har allerede blitt en riktig Emmaljunga-klassiker. Vognen er lett og kompakt med understell i lettvektsstål og har vendbart handtak. Det betyr at om sol og vind plager barnet kan du enkelt endre barnets kjøreretning ved å slå handtaket over mens barnet sitter i vognen. Kompletter med tillbehør Hardbag eller Quadrolift for det nyfødte barnet. Ved hendvendelser send meg mld på 46814076
Mrs Inked Skrevet 12. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 12. april 2009 Selger også en gt safari som ble kjøpt i oktober.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 12. april 2009 #3 Skrevet 12. april 2009 Kan jeg spørre hvorfor du selger GT-safarien? Jeg vurderer den som vogn nr 2, som turvogn når babyen blir litt større.
Mrs Inked Skrevet 14. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2009 Ønsker å selge den da jeg vil ha en litt mindre sportsvogn. Den er helt super, og er den vognen jeg bruker nå, men som sagt så ønsker jeg en som er mindre og som jeg eventuelt kan bruke med bag til neste barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå