Gå til innhold

hvor klare er vi da dere?

babymaker med 2 små jenter!

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg liksom ikke klar for at det skal komme en til jeg.. får ikke til å forbrede meg på at det skal komme en til her. Uvirkelig. Og det er jo tid igjen men ikke kjempe lang tid..

Har kjøpt en pysj og ett par boddyer og to bukser og en strømpebukse. ellers er ingenting annet i hus enda. tenker å handle når ferie pengene kommer. men det er jo ikke før 12 juni.. 4 uker før termin hehe

Hvordan har dere det? Ser dere for dere og bli en til i familien enda?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139943647-hvor-klare-er-vi-da-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan ikke fatte det nei,12 år siden sist for meg så her kommer enebarn nr 2*ss* klar tror jeg aldri jeg blir*hihi* Men kos blir det,kjøpt noe klær og smått,vogn,men mye igjen,føler jeg har god tid jo*ss* 88 dager er leeenge.. hehe

Jeg venter min første og begynner å glede meg veldig til å hilse på lille tulla... Skulle gjerne hoppet to måneder frem. Har begynt å drømme at ungen faller ut så kan tyde på at "fødselsangsten" begynner å gjøre seg gjeldende.

Av ting så er faktisk både vogn og bilsete i hus, men det var fordi vi kom over et bruktkjøp vi ikke kunne si nei til. I tillegg har jeg kjøpt noen bodyer, sokker og bukser fra HM Rowells. Klarte ikke la være ;) Og gubben har testet farger på barnerommet så nå må vi bare bestemme oss for hvem av dem vi liker best...

Vi har alt i hus, nesten, mangler bare søskenvogn og sprinkelseng. Er bare 1år og 5 månder siden sist vi fikk en liten en i huset så har jo alt stående oppe eller i verste fall i kjelleren.

Nu e d ikke lenge igjen,14 uke går påkker mæ så fort og det verste e at det treng jo ikkje være 14 uke igjen..D e jo ikkje uvanli me unga født 10 uke fortidli.. På tide å bli ferdi:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...