my&E *mistet vår datter* Skrevet 11. april 2009 #1 Skrevet 11. april 2009 Han er ute og fester med kompiser. han viser null forståelse for situasjonen min og at hormonene gjør meg helt i ulage. jeg sliter og føler meg alene og har snakket med han om dette. Men får bare høre hvor vanskelig jeg er og at jeg oppfører meg som en drittunge. Så jeg reiste fra han igår. Og han tok ingen kontakt med meg. Lurte ikke på hva jeg gjorde ller hvor jeg var. Og idag klokken halv 4 spurte han hvorfor jeg hadde det så kjipt - da svarte jeg på en lang melding hvordan jeg følte det. Så hørte jeg ikke mer fra han - så jeg skrev en melding igjen klokkne 9. Den svarte han ikke på. Så derfor ringte jeg. Og da kom det frem at han festet. Jeg vil ikke ha en som heller fester og vil prioritere kompiser og liv og ansvarsløshet når jeg er gravid med ungen hans. Så jeg sa at nå har han valgt så derfor henter jeg alle tingene mine og da er det over for godt. Han skrev bare masse meldinger om hvor dum og barnslig jeg var - gjorde ingenting for å ordne opp. Ble hos kompisen sin og drakk videre. Jeg fortjener så mye bedre. Jeg fortjener en som bryr seg om meg. Jeg vil ha en som prioriterer meg. og ikke minst babyen. Har termin 2.september så er nå halvveis.
Aquarius89 Skrevet 11. april 2009 #2 Skrevet 11. april 2009 Huff =/ Utrolig at noen mannfolk er sånn... Du har rett, du fortjener noe bedre. Håper alt ordner seg for deg! Kanskje han kommer til fornuften snart... Når det går opp for han hva han har mistet...
anette1986 Skrevet 11. april 2009 #3 Skrevet 11. april 2009 Du har nok gjort det rette!! Selvom det er vondt er det nok det beste,jeg er aleine jeg også,er jo ensomt,men mye bedre enn hvis jeg hadde holdt sammen med eksen! Vi klarer oss vi:)
Tidemann Skrevet 11. april 2009 #4 Skrevet 11. april 2009 Hei! Først vil jeg gjerne gi deg ros for hvor utrolig modig du er!!! Kjempegodt at du tar grep om situasjonen. slike fyrer er ikke modne nok,og det er ikke godt for oss kvinner å vite når vi blir gravide!!! Kan nok hende at han kryper til korset om litt,men da syns jeg du må vurdere hvem som er viktigst!Han eller deg&barnet... sukk,kan jo hende han selv har møtt veggen litt og kommet i ulage. det er håp om at det kan rette seg,men det finner du fort ut av!!det viktigste du har gjort her at du hvertfall viser han at du ikke lar degplukke på nesen,så han vet hva han har å forholde seg til:) Du er ei grepa dame du!!!
nr 2 i oktober? Skrevet 2. juni 2009 #5 Skrevet 2. juni 2009 godt gjort!! håper han innser etterhvert at han har prioritert helt på tryne og skjønner at han må endre seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå