Gå til innhold

Forstoppelse og magesmerter + kvalme

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Jeg er i uke 7 nå, og er veldig plaget med forstoppelse for tiden. Var til legen og fikk gode råd. Kjøpte lakserende + fikk med meg klyster (ja, beklager direkte tale her)... :) Prøver å spise svisker, fiber, yoghurt med iblandet linfrø blandet. Noen andre som sliter med samme problem...? Har kastet opp mye også nå når jeg har hatt forstoppelse og magesmerter... :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139943516-forstoppelse-og-magesmerter-kvalme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også i uke 7, men har ikke vært plaget av forstoppelse ennå, heldigvis. Sliter med skikkelig kvalme, men klarer å la være å kaste opp. Har hørt at ingefærtabletter skal hjelpe mot kvalme, skal prøve det jeg. Reisesyketabletter skal også hjelpe, og er ikke skadelig for fosteret har jeg hørt. Lykke til med svangerskapet:-)

Jeg har brukt disse armbåndene i 3 dager nå, og kvalmrn har avtatt ganske mye. Vet ikke om de faktisk fungerer, fordi den første dagen jeg brukte de var jeg fortsatt like kvalm. Men jeg tør ikke ta de av nå, kan jo hende det er di som hjeleper nå. Har di på døgnet rundt, bortsett fra når jeg dusjer.

Kvalmen er det som har verst hittil syns jeg, jeg er ikke plaget med forstoppelse.

Lykke til alle sammen!

Hei, Filini. :)

Da skal jeg stikke på apoteket for å kjøpe et slikt. Artig å høre at du merker effekt av det. Jeg har aldri prøvd det, men skal sjekket det ut nå. :)

Ellers har det begynt å ordne seg ang forstoppelsen. Drikker sviskesaft, spiser sviskejoghurt og linfrø. :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...