lit@go Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 navnet Ina? Kom gjerne med flere forslag.. Har tittet litt rundt om på forskjellige sider og traff på navnet Isa, hva tenker dere om d? Litt for spesielt??
juli-jenta Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 Ina liker jeg bedre enn Isa, men sikkert fordi jeg kjenner en hund som heter Isa:) Ina er pent!
lit@go Skrevet 10. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2009 Ja, jeg synes Ina også er veldig pent. Er litt extra stas med å finne et fint navn til jenta som kommer i midten av juni, da jeg og samboer har en gutt hver fra før. =0) Har også tenkt litt på : Iselin Isabell Anine Iris Men syns d er vanskelig med jentenavn, er så mange fine navn. Ønsker gjerne flere navnforslag her, også hvis noen har noen forslag til navn som ikke er blant de vanligste..
Azora Skrevet 11. april 2009 #4 Skrevet 11. april 2009 Synes bedre om Ine enn Ina, men aller finest er helt klart Anine! :-) Iris er tøft. Isa blir litt for spesielt. Iselin er søtt, det synes jeg også navn som f.eks. Lina, Mina og Tiril er.
Gjest Skrevet 11. april 2009 #5 Skrevet 11. april 2009 Jeg synes Ina er veldig vakkert. Iris er litt tøft. Anine og Iselin synes jeg er grufulle.
Gjest Skrevet 11. april 2009 #6 Skrevet 11. april 2009 Hva med Karla Karna Erle Kajsa Ellinor Dorothea Mathea Sunniva Ylva Leonora Wilma Vilja Johanna Henny Fanny Petra Stine Juliane Celia Vida Adora Leanna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå