Gå til innhold

Oj, tror jeg er litt bortskjemt jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillesnuppa sovner kl.19.00, og våkner igjen mellom 8 og halv ni-uten å våkne om natta:) ho er 7 mnd, men selv når jeg amma var ho bare såvidt våken nok til mat en gang om nettene..er så deilig når det er sånn:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe....det er kjempedeilig! vår lille sover også over natten. sovner 19 og står opp 07. en god natt søvn er undervurdert!

Skrevet

Lillemor sover fra 7 til 7-8, uten å få mat. har sovet hele natten siden hun var 3 uker. Er 4 mnd nå. Så vi har knapt opplevd hvordan der er å ha barn som skal ha mat på natta! Vi nyter nattesøvnen og håper det det fortsetter!

Skrevet

Sånn var storebror som baby også.... Så bare NYT det jenter! Lillesøster her i huset er IKKE sånn!!! Skal ikke klage, for hun er bare oppe 1-2 ganger om natta..... i en alder av 7 mnd =(

JEG OG VIL SOVE HELE NATTA!!!!!

Skrevet

Sukk... Her er det mat hver tredje time hele natta, selv nå som hun får litt mme om kvelden. Sånn var storebror også til han var seks mnd. Minsten er nå fire måneder, og jeg er stupings trøtt og greier ikke få med meg påskekrimmen en gang!

Skrevet

Utrolig deilig når de små sover om natta! :)

Jeg er også bortskjemt. Småtten har sovet gjennom natta fra vi kom hjem fra sykehuset. Etter at natta har blitt framskyndet til å starte rundt 20.30 har han gjerne ville hatt en skvett i fem-seks-tida, og så sovet videre. Sånn har det vært fram til nå - han blir tre mnd på søndag. De siste tre nettene har han derimot vært våken to-tre ganger hver natt, og ikke roet seg uten mat. Og jeg blir sååå sliten! Hehe...jeg vet jo at det ikke er ekstremt på noe som helst vis, og at dette kanskje er mer normalt enn sånn det har vært før. Likevel håper jeg han finner igjen natteroen sin snart. Han sover mer urolig på dagtid også nå enn han bruker å gjøre, så jeg lurer litt på om noe plager ham litt. Han har oppdaget hendene sine (ser på dem, tar på leker osv) samtidig som han har begynt å sove mer urolig, så jeg tenker at det kanskje kan ha en sammenheng - og ergo kan rette seg snart. Lov å håpe? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...