Gjest Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Jeg er helt ny her. Har hatt en ivf i Danmark, innsett 30.04. Er i dag på rugedag 11, og kunne ikke dy meg.. Tok en test i dag som viser svakt positiv. Har hatt lite symptomer til nå, men har fått ømme og større bryst, svetter om natten og i dag er jeg veeeeldig trøtt. Kan jeg tro på dette underet?
melina, glad mamma Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 Gratulerer, en positiv test er en positiv test! Jeg testet også på dag 11 og fikk sterk strek. Men jeg venter tvillinger :-) Og angående symptomer; jeg kjente svært lite før uke 6. Men da kom kvalmen for fullt.... Lykke til videre )
Gjest Skrevet 10. april 2009 #3 Skrevet 10. april 2009 Wow! Så spennende at du venter tvillinger! Har du kommet langt? Ja, jeg får jo bare tro på at det stemmer, så lenge den var svakt positiv. Håper dette går bra. Takk for hyggelig tilbakemelding!
håpet omden lille... Skrevet 10. april 2009 #4 Skrevet 10. april 2009 Oh, gratulerer så mye:)) Skulle ønske jeg var like heldig, er på dag 10 i dag og klarte ikke å holde meg så jeg testet( mest fordi ømme bryster og murringen i magen foravnt over natten omtrent). Testen var negativ så jeg har hatt en kjempe dårlig da. Men det gleder meg at andre lykkes, og håper at du får en fin tid fremover, og nyt svangerskapet:)))
Sarah70-har 2 gull Skrevet 11. april 2009 #5 Skrevet 11. april 2009 jeg ville trodd på det!! Pos test og ingen mens betyr ofte GRAVID! Gratulerer og kos deg i svangerskapet!
Gjest Skrevet 11. april 2009 #6 Skrevet 11. april 2009 Hei "håpet om den lille" Selv om testen din var negativ på dag 10, skal du ikke la håpet forsvinne. Hadde jeg testet på dag 10 er det ikke sikkert min hadde vært positiv. Det er tidlig enda. Og når det gjelder symptomer, så har ikke jeg hatt så mye av det. Og de jeg har, kommer og går. Du får teste igjen etter noen dager. Lykke til!
Gjest Skrevet 11. april 2009 #7 Skrevet 11. april 2009 Tusen takk sarah70. Enda litt vanskelig å tro på, så jeg får teste igjen og se hvordan det ser ut i dag Jeg har ihvertfall ingen spor etter mens..
melina, glad mamma Skrevet 11. april 2009 #8 Skrevet 11. april 2009 Hei igjen! Skjønner at det er vanskelig å tro at en endelig er gravid, men det er du jo!!! Vi har jo gjort så masse for å få det til, så dette fortjener du (og alle andre slitere). Jeg er 16+1, og koser meg med raskt voksende mage ;-) Ha en fortsatt fin påskehelg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå