Mayken Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Snuppa maser om at jeg skal synge en sang om kua. Eneste jeg kom på var, kua mi jeg takker deg, deilig melk du gir til meg..?? Hun lyste opp, så var tydligvis den sangen hun mente, men jeg kan ikke resten.
Gjest Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 Niesa mi på 5 synger den slik: Kua mi jeg takker deg, deilig melk du gir til meg. Hver en dag og til mitt brød drikker jeg din melk så søt.. Hvorvidt det er helt rett vet jeg ikke;)
Mayken Skrevet 10. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2009 Takk skal dere ha. Var ei jente her som ble veldig glad nå
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 10. april 2009 #4 Skrevet 10. april 2009 Kua mi jeg takker deg deilig melk du gir til meg. Hver en dag jeg til mitt brød drikker melken din så søt. Ikke ta det visne strå saftig gras du ete må. Da blir melken god og søt vær der engene er bløt. Her de vakre blomster står her den vesle bekken går. Her er mat ved kratt og sti et nå godt du kua mi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå