Gå til innhold

Jewg er en gift mann. Hadde sex med ei billig og stygg dame som ofte er på DiB.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er egentlig lykkelig gift, men har hatt en periode hvor jeg tenkte jeg skulle sjekke forholda nedentil etter at sex har vært et fraværende tema hos meg og min kone. Dama jeg pulte er ofte her inne, stygg som et uvær og kropp som ei pære. Greit nok for meg som et reserveløsningsopplegg. Har avtalt liksom å møte henne til uka, men faen heller. Mer uapetittelig dame har jeg aldri høvla over før.

Skrevet

Haha, men se heller på det som en god slankekur slik at du er fit for fight når kona de er klar for sex igjen!

Trening mens du sexer med elskerinna og lite matlyst når du tenker på det etterpå, kan ikke bli bedre!

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at det var meg, selv om jeg ærlig nok vil beskrive min kropp mer som epleformet, enn som pære.

Jeg forstår at sex har vært et fraværende tema med din kone, da din penis er liten. Selv så puler jeg alltid svært uappetittelige menn, så jeg kjenner igjen følelsen.

Var det onsdag vi skulle møtes? Kjekt hvis du holder ut litt lenger denne gangen, og ikke gråter når du kommer. Merket det var litt turnoff for meg!

Skrevet

Såså lille fleskberg. At din vagina hang ned på knærne og at du luktet ape fra 30 meter gjør ikke situasjonen bedre. Enhver mann ville nok som meg fått innovertiss med det synet og den lukta du utsondret. At jeg var nødt til å fake orgasme og legge med ei solid spyttkylse på den ene valken din som lå under venstre pupp, gjør ikke situasjonen min bedre. Jeg har så klart bestemt meg for å holde meg langt unna dårlige damer. Ps. det var ikke tissen du kjente inne deg, det var høyre fot som jeg presset helt ned til øvre del av leggen min. Så ikke klag på størrelsen er du snill.

Hi.

Skrevet

* ler så jeg griner av sjokolade 76*

Dagens innlegg!! :D

Skrevet

Hhihi, ler så jeg rister. Hohoho hihihi

Skrevet

Men kjære deg :-) Lyset var da på, så det er ikke nødvendig å lyve, både størrelsen, og den for tidlige utløsningen var da jeg selv vitne til.

Men lukten var nok dessverre deg vennen, din sæd luktet ekstremt vondt (mulig du har spist asparges eller lignende). Beklager at jeg ikke sa det til deg, kanskje dette også bidrar til at din kone ikke ønsker å ligge med deg?

Godt du har funnet tilbake til hun der hjemme, kanskje det er håp for at hun kan leve med deg, selv med alle dine feil og mangler. Lykke til!

Skrevet

Har du giftet deg nå, Dr.Yppert?

Skrevet

hehehehehe..... hahahahahaha..... høres ut som en med dårlig samvittighet her å istedenfor å fortelle kona om det han har gjort så sender han heller litt slemme mld til henne han sikkert hadde grei sex med. men hun legger igjen nicke for hun har vel ingenting å skjule for noen som du har!!!

hehehehehehehe..... hahahahahaha.....hohohohohoho LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL.......

Skrevet

Skrivemåten gjenkjennes. Ingen tvil.

Skrevet

Men å "høvle over" noen som er: uapetittelig, stygg, billig, og med dårlig kropp gir vel deg et hint om at din egen dømmekraft er tildels på jordet?

Ellers kan vi jo risikere å få et bilde inni hodene våre hvordan du kan se ut og lukte selv; siden kona di tross alt står over??

Kanskje hun er selvhjulpen og forsyner seg selv? Mye fisk i havet, vettu- ikke alt lukter reker!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...