Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 Kjøpte noen klær i går,og oppdaget i dag at alarmen henger igjen på ene plagget.Går det an å fjerne den selv?Eller bør jeg bare vente til butikkene åpner igjen? Har hørt en eller annen plass at det er blekk inni de...?
Kliko Skrevet 9. april 2009 #2 Skrevet 9. april 2009 IKKE ta den av selv! Jobba i butikk selv før, og det er blekk i dem. Hvis du kommer tilbake for å bytte anntrekket fordi det er blekk på det får du ikke bytta det. Så anbefaller deg å vente til butikken er åpna igjen =)
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 9. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2009 Oki,takk:-) Var det jeg tenkte,men var litt usikker på om det bare var tull ang blekket:-) Men hvorfor gikk ikke alarmen når jeg gikk ut av butikken??Merkelig..
Kliko Skrevet 9. april 2009 #4 Skrevet 9. april 2009 Der jeg jobba var det alarmer på klærne, men ingen piping nei Mange ganger er de bare for å lure folk til å tro at det går en alarm =)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 9. april 2009 #5 Skrevet 9. april 2009 er ikke blekk i alle alarmer nei, søsteren min kjøpte en vinterdress til på torgsalg (de hadde trilla stativer ut utenfor butikken) i mai i fjor, og da hun tok den fram om høsten oppdaga hun at alarmen hang inni... Og hun hadde selvfølgelig kasta kvitteringen. Samboer klarte å få av alarmen han! (dette var fra cubus) Hennes & Mauritz har farge inni sine, og jeg kjøpte en genser til snuppa der de glemte alarmen. Oppdaget det da jeg kom hjem, og alarmen gikk ikke av hverken når jeg gikk ut av butikken eller når jeg kom inn igjen for å få de til å ta av alarmen... Det går ann å se på de om det er blekk i de eller ikke, på de som er blekk i er det en slags beholder med væske i, på de andre er det massiv plast.
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 9. april 2009 #6 Skrevet 9. april 2009 Ta plagget med til butikken (husk kvittering! :-) ) så tar de den av for deg. Ikke begynn å styre med det selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå