Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 Flere enn oss som benytter fridagene til litt ekstra sex?
Gidder ikke! Skrevet 9. april 2009 #2 Skrevet 9. april 2009 ikke jeg. og det interessante med det var?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #3 Skrevet 9. april 2009 Hadde ikkje hatt noko i mot det nei.. Hadde berre mannen i huset vore heime......
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #4 Skrevet 9. april 2009 JEG!! fikk tilogmed en liten runde i dusjen i ettermiddag Deilig med fridager, når han har litt mer overskudd
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #5 Skrevet 9. april 2009 Hadde en runde for en times tid siden, så fort ungen hadde sovnet hoppe vi til sengs. Håper då en runde til i kveld§
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #6 Skrevet 9. april 2009 Heldig du!!! Mannebeinet her har vore vekke i heile dag=( ....jobb....
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #7 Skrevet 9. april 2009 i wish!!!! men nå er jeg alenemamma da så akkurat nå følses det ut som om anyday, anyhow, anywere passer bra;-)
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #8 Skrevet 9. april 2009 Har så lyst!! Men kjæresten min har ikke lyst på meg lenger Er 24 uker på vei, og har ikke hatt sex på over en måned :/
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #9 Skrevet 9. april 2009 Spør inne på bli gravid forumet...kan tenke meg at tråden kan fort bli milelang der inne he he... Ellers som svar på tråden din vil jeg nok si at det blir nok her i gården i kveld ja...mannebeinet skal ut og er alltid med på alt når han kommer hjem..hi hi:)
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #10 Skrevet 9. april 2009 Hva er å pule? hmmm.. tror det er noe jeg har glemt... menmen.. sånn går det vel når en er alene i mange år;) Nei, her er det spindelvev, og det ser det ut til å ville fortsette med. Tror dere jomfruhinna vokser ut igjen om det går lenge nok?
Gjest Skrevet 9. april 2009 #11 Skrevet 9. april 2009 Nemmen, så vulgært da.Jeg puler ikke, bare elsker ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå