Gå til innhold

Går det an å ta feil av kjønn ved 3d ul i uke 28-29??

♥ DAME

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei vennen min:-)))

Tester vi ut det nye nicket? Hi hi. Tenk at vi er kommet så langt. Føler meg ikke så veldig høygravid enda, men er vel ikke lenge til. Kjennes jo ut som livmora er oppe mellom puppene nå. He he. Kjenner det presser litt mot ribben og spiserør, men er helst på kvelden jeg synes magen er blitt stor. Litt plaget med halsbrann også når jeg skal legge meg.

Tror nok de ser kjønnet veldig tydelig så sent og spesielt på 3D. Men jeg har tenkt tanken selv for jeg har også handlet så mye rosa og jentete ting. Men tror nok det blir jente her. Har jo skikkelig jentefasong på magen og har sett kjønnet på UL 2 ganger.

Stoooor klem fra

Heisann Pysekattvennen :)))))))))))))))

Hehe, la inn høygravid et par dager før jeg egentlig kunne kalle meg høyygravid, klarte ikke å vente lenger, hihi ;)

Jeg er også plaget med halsbrann og gomler på Gaviscon, har faktisk begynt å like de så godt at jeg kommer til å savne de når jeg ikke har halsbrann lenger, hehe :)

Vesla her sparker bra mye enda, trodde det skulle bli mindre plass jeg nå, hmmmm. Hun har heller ikke snudd seg enda men ligger i tverrleie, tror jeg. Synes jeg kjenner hodet på høyre side og bena sparker på venstre side. Sparker også midt på magen og det må jo være knærne :))

Jeg sover iverfall bedre om nettene nå etter at jeg begynte hos aku. Fikk en magnet bak øret som jeg skal massere litt på og føler at det virkelig hjelper :))

Hehe, jeg fikk liksom plutselig litt panikk. Tenk hvis de har tatt feil på en 3d ul, og ut kommer en gutt, hehe. Tenker jo bare på alt jeg har kjøpt som er så jentete ;))) Ble bare veldig spent.

Kjenner jeg begynner å kvi meg mer og mer til fødselen, tenk hvis jeg dør av smerte :(

Huff, har allerede sagt til mannen at han må ta godt vare på henne om det skulle skje meg noe. Tror jeg begynner å få litt vel mye nærver :((

Men, det går nok bra. Jeg maler alltid fanden på veggen først, bedre føre var... :)

Hva er egentlig jentefasong? Føler ikke at alle er enige i dette om fasong. Jeg har mer struttemage, og ikke lagt noe på meg på hofter og lår. De sier jo at det er guttemage. Huh, blir spennende dette her :)

Vi har ikke kommet oss på hytta enda, er jo sånn ett drittvær. Så mannen pusser opp istedet, gøy og se at det begynner å bli ferdig :)

Men tror kanskje vi reiser på hytta nå i helga, stygt vær kan jo ikke stoppe oss, vi har jo tak over hodet der også :)))

Ønsker deg og mannen din fortsatt en god påske :)))

Stooooor klem fra meg også ;)))

Hei Askepottvennen min:-)))))))))))))))))

Beklager at jeg har vært litt fraværende her inne. Har i det siste blitt så lei av meg selv, lese om graviditet og alt. Trengte en liten timeout. Jeg har nok ikke født nei. Tror jeg begynner å bli fryktelig utålmodig nå. Har jo ventet siden jeg begynte på medisiner i fjor og nå er jeg lei av å vente. He he. Er jo glad ho ikke er kommet for tidlig også da. Var hos legen på tirsdag og ho trodde ikke heller jeg kunne vente ho før termin eller senere. Hmmm... Tripp tripp tripp...

Fødselen har jeg bare sluttet å tenke på. Lå jo våken om nettene og planla som bare det. Nå sover jeg mye bedre. He he. Jeg gruer meg ikke. Er mye mer nysgjerrig og vet at når jeg kjenner det starter så er det ikke lenge til jeg får treffe dattera vår. Du skal se du får en fin opplevelse. Vondt er det jo, men tenk heller på det øyeblikket du får ho opp på brystet. Åh som jeg gleder meg.

Jentefasong er rund og bred mage og alle kg legger seg på hofte, rumpe og lår. He he. Guttemage er sånn som du har. Men dette er absolutt ikke alltid riktig. Kjenner mange som har hatt motsatt av det de ventet.

Ble det forresten hyttetur på dere i påsken? Her ble været ganske så bra og langfredag var vi i dyreparken i 5 timer. Var helt skutt etterpå, men var en kjempefin dag. Var i veldig god form den dagen og snuppa i magen var rolig. Blir mye mer gåen når ho er aktiv og sparker. Og det er ho ofte. Merker ikke så mye til det med dårlig plass her heller. Hele magen er jo på farten av og til. He he.

I går var vi på svangerskapskurs for første gang. Er jo 4 ganger vi skal der. Neste gang er det omvisning på sykehuset. Det gleder jeg meg mest til.

Nå har jeg for alvor begynt å gjøre klart og vaske alt til ho kommer. Men tror og føler at jeg har veldig god til enda. Utrolig mye som skal vaskes når en kommer igang. He he. Gleder meg til å re opp seng, vogn og vugge. Har begynt sånn smått på fødebagen også. Tenkte å ta med litt babytøy å bruke på sykehuset i stedet for det kjipe de har der også.

Håper vi får på likt. Blir kjempemisunnelig hvis du får lenge før meg. He he. Håper det blir ca termin;-)))

Ellers er formen fin her. Jeg har vært utrolig heldig med svangerskapet mitt synes jeg så nå håper jeg fødselen blir like bra:-)))

Stooooooooor gooooooooood vårklem fra Pysekatten din:-)))))))))

Gjest Bjørnen Collargol

Hei Askepott og Pysekatten!

Nå er det ikke så veldig lenge igjen til jentene deres kommer :-)

Vår er snart 1 år og tiden har gått utrolig fort.

Vi var også på 3D ul, men i uke 31 tror jeg det var. Spesielt å se og sammenligne når den lille kommer ut etter hvert.

Ønsker dere masse lykke til videre med svangerskapene og tenk at snart er dere mamma'er :-D

Annonse

Hei Bjørnen Collargol:-)))

Tusen takk for lykkeønskningene:-)))

Ja i dag er det bare 30 dager til termin. Som tida flyr. Kan tenke det året med jenta di også har gått fort. Nesten litt trist. He he.

Nå gleder jeg meg bare sånn til å bli mamma, men er jo bare å vente i fred og ro. Koser meg med å tuste rundt å gjøre ting klart til ho kommer. Bare finpussen igjen.

Godt å høre at det går bra med dere også. Kjenner igjen nicket ditt fra ass. befr. Synes det er så gøyalt. Hadde jo sånn bamse da jeg var liten.

Lykke til videre du også:-)))))

Heisann Bjørnen Collargol :)))

Tusen takk for gode ønsker fra deg ;)))

Det jeg nesten kvir meg mest til er at året jeg skal være hjemme med snuppa kommer til å gå sååå fort :(

Tror man må bare sette pris på hvert eneste sekund :)))

Og du har allerede vært hjemme 1 år allerede, som tiden flyr altså..:)))

Har egentlig ikke gått opp for meg enda at jeg skal bli MAMMA ;)))

Blir så rart, hehe

Ønsker deg også lykke til videre Collargol. Blir vel fødselshistorie her inne snart, hihi.

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...