Gå til innhold

Det brenner i puppen. Normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det brenner i puppen når han er ferdig med å suge. De første takene er veldig vonde og det er litt vondt mens han dier, men det er greit. Når han er ferdig derimot så brenner/river det i melkegangene. Nesten som en kuldebrann i lange tynne flammer som strekker seg langt bakom puppen. Kan ikke huske at det var slik med jentungen, men det er 4 år siden så jeg husker jo ikke alt. Hadde brystbetennelse den gangen, og det er ikke det jeg har nå, det var klumpete og verkende på en annen måte..

...syns det lukter rart av melka mi på den vondeste puppen også, men det renner jo av den hele tiden.. bytter innlegg ved hver amming + noen ganger til..

..om det hadde vært normalt skulle vel begge puppene ha vært like ille...? ..tenkte på trøske, men munnen hans er normal etter hva jeg kan se... vet ikke helt hva jeg skal se etter da, men..

?

..typisk at d skal bli noe når legekontoret er stengt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som begynnelse på brystbetennelse, sånn jeg hadde det sist i hvertfall. Tøm deg godt, pass på med ullinnlegg og håp det går over. Hvis ikke - kom deg til doktermaaan/dama :)

Skrevet

Vært på legevakten. Det var sopp.. Så nå skal både puppen min og munnen til gutten ha Mycostatin til vi er "friske".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...