Gå til innhold

Spark i ribbebeina

Anbefalte innlegg

Har vært øm i de nederste ribbebeina på høyre side i flere uker nå, småen har en favorittstilling, og sparker på samme punkt nesten hele tiden. merker ikke så mye akkurat når han holder på, men er skikkelig vondt av og til. må sitte oppreist og strekke ut overkroppen for å "dra ribbeina opp av magen".

Flere som har en liten terrorist i magen? =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139938777-spark-i-ribbebeina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor langt på vei er du? Jeg er 27+4 og "gleder meg" til jeg kjenner det i ribbeina. Har bare kjent spark nedover og til siden, og det er vel sikkert fordi jeg ikke har kunnet kjenne sparkene oppover enda. Men begynner nå å tenke at å kjenne spark i ribbeina vil jo si at hodet ligger nedover, altså ikke setefødsel. Vet at det er lenge til fødsel, men kan ikke unngå å frykte setefødsel...... Så jeg venter på at mine ribbein skal bli ømme, litt teit, kanskje.

er 28+2. er jo egentlig glad for at han sparker fra seg der inne, men kan jo fremdeles snu seg mye ennå.

sparker som bare pokker akkurat nå, er nesten redd han spretter ut gjennom magen snart :o)

har bra vondt i ribbebeina ennå, men han har begynt å sparke litt på andre siden og nå, heldigvis.... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...