Gå til innhold

Noen som har IKM UKE 16, nyttårsbarn?!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så spent på om noe kommer til å skje. Dette er min 1. pp på barn nr 1.

Blir testing i slutten av uke 16. Føler jo at alle holder på å prøve så utrolig lenge. Har et lite ønske om å få barn tidlig på året, og helst ikke i desember.. MEN, man skal være glad for når det skjer uansett!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er enig perle79 :) Jeg har ikm søndag i uke 16. Veldig spent!!! Lykke til!!

Skrevet

Jeg har IKM mandag eller tirsdag uke 16. Får ikke testene i posten før torsdag så får håpe TR holder seg unna!

Spennende :D

Skrevet

Jeg har IKM torsdag neste uke. Min andre pp, så har ikke de helt store forventningene. Har et barn fra før. Spennende er det vel uansett :) Lykke til til dere andre!

Skrevet

har ikke før neste mandag jeg da men, hvis jeg blir gravid denne mnd sa jordmora så har jeg termin 01,01,2010

det hadde vært en artig tremin dag:)

lykke til

Skrevet

Vi får krysse fingrene alle sammen! Og ihvertfall til Egget som har prøvd så lenge! Håper det er din tur denne gang!

Skrevet

Tusen takk for det :)

Jeg lurer på om jeg har fått soppinfeksjon nå..håper det er et positivt tegn.. :-P

Skrevet

ikm i dag, spennende. Lykke til alle sammen...

Skrevet

j har ikm på fredag.

hvis d klaffer, så får k termin 31.12.09.

eneste symptoma j har er masse utflod.

Skrevet

Jeg har IKM 22.04, og dersom det klaffer denne mnd får jeg ifølge terminkalkulator termin 01.01.10 :)

*Håper håper håper håper*

Lykke til alle sammen :)

Skrevet

Litt usikker på IKM, men hadde evt første dag i siste mens den 23.mars - så da blir visst termin 01.01.2010 :) Å det er litt kult.. Hehehe :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...