MaCy MoM Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 Er i rugedag 10 og fikk litt blødning i kveld...ser ut som mens start...og har derfor lite blødning nå....vet ikke hva morgendagen vil vise...dette er trist og tungt å takle....ville derfor dele dette med dere...jeg vil innbilde meg at dette er en festeblødning....men rart at dette vil skje i ruge dag 10?? tårene triller....
finetine Skrevet 9. april 2009 #2 Skrevet 9. april 2009 Å så trist å lese, men husk at du kan ha blødninger også i et IVf forsøk tror du at det kan være noe sånt? Mensmurringer er også helt vanlig og alle de tegnene som ellers er ved mens. Blør du idag da? Vet ikke helt når festeblødning kan oppstå,men ihvertfall fra ca dag 14. kanskje noen kan ha den tidligere??!! Krysser fingre for deg fortsatt jeg da. Trøste- og oppmuntringsklem
finetine Skrevet 9. april 2009 #3 Skrevet 9. april 2009 Fikk ikke med at alle disse mens tegnene også kan være tegn på graviditet:o). låner pc siden jeg er på fjellet;o).....litt ukjent med den så fort gjort å gjøre feil,tunga rett i munn.............
MaCy MoM Skrevet 9. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2009 Hei, fikk ikke lest meldingen din før nå jeg.... jeg blør idag også ja. Har også mens murringer, men med denne mensen så er det denne gangen noe merkelig med tanke på smertene...for meg så ligner dette liksom ikke på ordentlige menssmerter?? de kommer og går. Av og til får jeg noe stikninger som om noe graver seg eller prøver å rive seg derfra...Vet ikke helt jeg.. Litt intimt men må bare si at jeg bruker bind samt tampong hver 3 time blir tampongen full og det lekker liksom over til bindet. Så dette ligner å så fall mye på vanlig mens. Vil bare nevne at jeg har ett icsi barn på to år, og hadde det ikke slik de første dagene etter forsøket... Hvis dette går den gale veien så må jeg ta en pause på 1 år. Orker ikke lenger å takle dette stresset. Skal bruke tida til å gå ned i vekt også. Bare tanken på at jeg kommer til å nerme meg 100 kilo når jeg er høygravid gjør meg gal. Veier idag 86 kilo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå