en mamma:) Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 d er en gruppe inne på facebook for alle som har syndrom barn:) vi er bare 4 medlemmer, så det hadde vært koselig om flere stakk innom!
en mamma:) Skrevet 9. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2009 som overskriften........... skrev kanskje litt dumt:)
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #6 Skrevet 12. juni 2009 For meg er det er problem at gruppen er offentlig. Så jeg venter foreløpig med å melde meg inn
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #7 Skrevet 12. juni 2009 ........så du foretrekker å skjule din egen unge? Skjemmes du så mye? Ellers, har vært inne på sidene deres, og skal melde meg inn så snart privat-bredbåndet mitt er klart, og jeg kan være litt mer regelmessig på nett Forresten, noen av dere som er med i HBF også??
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #8 Skrevet 12. juni 2009 Er du helt idiot i hodet ditt? eller bare dum? Det er da opp til meg om jeg vil eksponere ungen min Jeg foreslår at du tar deg et kurs i toleranse!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #9 Skrevet 12. juni 2009 Er vel forskjell på å være med i ei facebookgruppe, og å legge ut hele journalen til ungen din. Ingen tvinger deg til å legge ut bilder heller. Jeg foreslår at du tar deg et kurs i å ordlegge deg bedre, slik at folk ikke tror at du skjemmes over ungen din. Dessuten bør du lære deg at andre ikke er idioter bare fordi de ikke jatter med deg.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #10 Skrevet 13. juni 2009 å en ny krangle tråd!! *rister på hodet* kan ikke folk være litt greie med hverander. lær å gå forran med et godt eksempel! over og ut
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2009 #11 Skrevet 19. juni 2009 Hjelpe meg så hissig du var da-man trenger vel ikke å bli medlem av noen gruppe for å bevise sin stolthet for barnet sitt. Jeg har stor forståelse for innlegget over,og liker ikke selv å bli medlem av grupper som bare har til felles en tilstand ol. Det må da være hver sitt valg. Jeg er derimot med på mange aktiviteter med ungen min hvor hun blir stolt vist frem til hele verden:-) Tror kanskje du selv må kjenne etter på følelsene dine,hvis du tror at alle andre har problemer med å vedkjenne seg et annerledes barn..
Twister Skrevet 19. juni 2009 #12 Skrevet 19. juni 2009 Da har jeg også meldt meg inn, så nå er vi oppe i svimlende 10 medlemmer!
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 3. juli 2009 #13 Skrevet 3. juli 2009 Heisann, vi venter enda på diagnosen vi da. Han er under utredning av OAVS- (golderhar syndrom). Men hvis dere ønsker medlemmer, så blir vi gjerne med. Det hadde vært greit å kunne prate med flere i samme situasjon. Selv om han offesielt ikke har diagnosen "syndrom" enda...
en mamma:) Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #14 Skrevet 6. juli 2009 bare å bli med.... jo flere jo bedre:) hva er d syndromet gutten din kanskje har da? el hva går d ut på? du trenger ikke å svare her da, men hadde vært interessant å vite.... men som sagt, du er hjertelig velkommen på siden vår:D
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 31. juli 2009 #15 Skrevet 31. juli 2009 Han har deformert kjeve, ansiktskjevhet, epicotfold i øynene, deformerte ører og øregangsatresi (mangler øreganger), men mentalt helt frisk heldigvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå