<3tosmåsjarmtroll<3 Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 Noen som har en pent brukt OTH vogn til salgs? Ikke eldre enn 07 mod og aller helst svart....
jada28 Skrevet 9. april 2009 #2 Skrevet 9. april 2009 Heisann. Jeg har:-) Vurderer å selge min sorte OTH. Den er kjøpt sep. 07 og veldig pent brukt. Trekket er nesten helt nytt. Kan få med regntrekk, bumperbar og svart inline-seat. Selges samlet for 3000 kr. Interresert? Send meg gjerne en PM
<3tosmåsjarmtroll<3 Skrevet 9. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2009 Hei igjen! Finner ikke profilen din, så får ikke sendt PM til deg. Men ja, jeg er veldig interessert! Har bare et par spm... er vognen oppbevart inne når den ikke har vært i bruk( sånn at den er uten rust)? har det vært noen skader/reklamasjon på vognen? Håper du ser dette og sender meg en PM da:)
Anonym bruker Skrevet 9. april 2009 #4 Skrevet 9. april 2009 du må legge henne til som venn for å få sendt PM
<3tosmåsjarmtroll<3 Skrevet 9. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2009 jeg har prøvd. men får bare beskjed om at hun ikke har noen profil, og da får jeg ikke lagt henne til som venn. skulle ikke være lett det her,..men så skal jeg jo ikke skryte på meg å være tidenes smarteste innen data heller da..hhehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå