Anonym bruker Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 Hvordan går det med deg og familien? Har fulgt med på historien din og håper det ordner seg for dere.
Gjest Trollbundet Skrevet 12. juni 2009 #2 Skrevet 12. juni 2009 Hei.Beklager at jeg ikke svarte deg da du skrev dette.. Vet ikke hva jeg skal skrive nå,har det helt jævlig.. Ja,du har sikkert lest alt jeg har skrevet i ettertid.. Hvordan skal livet mitt gå videre etter denne rettsaken,vis vi taper?? Det er det store spørsmålet mitt! Jeg kommer ikke til å vise meg for folk da..Skamfull og vil ikke fortelle til folk som ikke vet om dette.. Føler meg dum..
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #3 Skrevet 12. juni 2009 nå må du gi deg Trollbundet!! det er jo "meg meg meg meg meg" hele tiden!! slutt å syns så forb... synd i deg selv! skjønner du er redd å trist, men flytt forkuset vekk fra DEG, å konsentrer deg om å ta imot hjelp! ALLE som svarer deg er bekymret for sønnen din, ingen her vil deg vondt! men du leter etter negativitet å da finner du bare det! se positivt på livet uansett hvor vondt det er nå. du hjelper ingen med den sutrete holdningen du har nå.. du er jo værre en 12 åringen min i full hormonblomstring!! å både han og jeg har adhd.. så jeg vet hva jeg snakker om. har hatt/å har mine runder med bup,hs, bv o.l.. men i forskjell til deg er jeg takknemmlig for all hjelp jeg og barna får tilbudt. å aldri har det vært snakk om omsorgsovertakelse.. jeg er en sterk kvinne, å vil klare alt selv.. men jeg klarer faktisk å se mine begrensninger:) men nå har jeg mange barn da , å mange av de er veldig små. bf som jobber 24/7, barn med adhd, allergier, eksem, astma +++ så det sier seg selv at jeg bare må ta imot hjelp. (bv dekker bhg og avlastningshjem 1 helg pr mnd) er ikke så voldsomt, men glad for den hjelpen:)
Gjest Trollbundet Skrevet 12. juni 2009 #4 Skrevet 12. juni 2009 Er du Hi??? Det var hun jeg skrev til.. Og jeg var glad for at jeg hadde kontakt med bv,trodde jeg fikk hjelp! Jeg var så glad da vi fikk beskjed om å få råd og veiledning..glad hver gang hun kom på besøk..Er så skuffet..Har ikke tillit til bv mer.. Er det så rart? Heldig de som virkelig får hjelp av bv! Har vel fått feil personer der jeg.. Har dere fått hjemmebesøk og samtaler med dem da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå