Gå til innhold

creeps kombivogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

var inne på http://www.creeps.no/ og så på kombivognen deres. Er første gang jeg leter etter barnevogn, og vet vel egentlig ikke hva jeg skal se etter. Men både jeg og min kjære syntes det var en fin vogn.

Er det noen som har prøvd den? Eller har litt peiling og kan uttale seg om den. Probleme vårt er vel at vi må bestille den usett...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også lurt på Creeps kombivogn. Eneste minuset jeg ev. kan finne med den (utfra bildene) er at den har softbag og ikke hard bag. Har spurt meg rundt inne på andre tri hva de mener om denne. Noen for og noen imot (slik vil det alltid vere). Jeg har søkt litt rundt på nettet etter anbefalinger av vognen men desverre er den så ny at det er få som har skrevet noe om den. Fant også noen innlegg som ikke virket serlig seriøse så nå er jeg veldig i tvil. Prisen er utrolig bra men vil gjerne ha kvalitet også. Jeg har ingen erfaringer med barnevogn siden dette er min første men jeg er helt klart ute etter kombi. Er det din første?

Skrevet

se på barnevognguiden.no! her får dere tips om hva andre har erfart er gode vogner osv. kvalitet og pris henger desverre ofte sammen! så er dere advart.. dessuten er det jo absolutt og anbefale å prøve kjøre vogna ør dere kjøper!

Skrevet

første ungen har ja... så aner jo ikke hva jeg ser etter.

Men hadde ikke tenkt på det med soft og hard bag.. skal tenke på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...