Gå til innhold

Nei og Nei, for en vekt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jordmor her forleden, er 26 uker på vei og har gått opp 14 kg!!!!!!

Allerede!!! Hjælp, og jeg som var i knall form før. Men så var jeg så uheldig å brekke samt operere ankelen min i uke 4 og dermed har aktivitetsnivået falt en god del grunnet dette. Skal begynne å svømme nå. Er 1.73 høy så er ikke den laveste heller men allikevel:( HUff nei håper jeg får en sulten unge som spiser det av meg og at mye er vann...Er ellers i knall form uten rygg problemer eller noe. Har igrunn også hatt en utrolig bra svangerskap, men nå er det deppings delux over å ha gått opp så mye. veier 90,5 kg....HULK!!!

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei trillelill

jeg la også på meg mest i begynnelsen av svangerskapet. jordmor sa til meg at det går litt i faser, så nå som du får begynt med svømming vil det helt sikkert justere seg. Lykke til!

Skrevet

Hei! det er ikke sikkert du går opp så mye mer. Jeg er 169 høy og veide 86 kg før svangerskapet. Nå er jeg 36 uker og veier ikke mer enn 98. Har ikke vært aktiv i det hele tatt. og de 2 siste månedene har jeg ikke gått opp mer enn 1 kg.

I mitt første svangerskap som er 11 år siden gikk jeg opp nesten 30 kg

fra 60- 88.

Jeg vet det ikke er noe gøy, men tenk på den lille du får :)

Skrevet

sånn til trøst (så du kan se at noen er tyngre- legger på seg mer)

jeg er 175cm

jeg la på meg 30 kg første gangen- fra 70-99/100

andre gangen vet jeg ikke nøyaktig hva jeg landet på, men tror det var rundt 100- eller litt mer var det nok iallefall- jeg begynte på 65 kg, i uke 24 var jeg 86 (!!) så........

nå tredje gangen, begynte jeg på 82 og nå, er jeg 112!!!!!!!!!!! og har 4 uker igjen :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

:(((((((

:(((((((

DEPPA!!!! jeg har vert sengeliggende i noen mnd nå- pga skader og smerter- så får ikke beveget meg noe særlig- men samler vann som en svamp nå og har lagt på meg ca 5kg + + de siste to ukene.. så her kommer det i vide flommer nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...