Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Moa - tenker på kallenavnet til den nye Vålerengastjerna. Greit navn, men har veldig preg av å være kallenavn.

Ebba - rart å si, høres liksom ut som jeg er forkjølet når jeg sier det høyt.

Elly - usikker. Kanksje litt fint, men uvant og litt rart. Tror jeg lander på at jeg ikke liker det noe særlig.

Inga - her har jeg dårlige assosiasjoner, så jeg blir negativt påvirket av det. Ingen stor fan.

Eir - "var det alt?" er første tanke. Synes Eira er litt fint, spennende og annerledes. Eir er vel bare annerledes for min del...

Lilly - dette er fint! Ville kanskje ikke brukt det selv, men synes det er koselig og søtt, uten at det blir sukkersøtt. Min favoritt av navnene dine!

Annonse

Moa - vet det er vanlig i Sverige, men synes selv det er litt rart.

Ebba - JA!!! Ebba er kjempeflott. Hvis vi hadde fått ei jente, hadde hun fått navnet Ebba. Men vi fikk en gutt, så det navnet får vi ikke brukt selv.

Elly - Greit nok.

Inga - Også helt greit. Passer veldig godt til storesøster Anna.

Eir - Synes også det er litt kort og uvant. Liker bedre Eira, Eirin, Eirill. De tre navnene er fine.

Lilly - Fint navn, selv om det ikke er på min favorittliste.

Takk for mange synspunkter på navnelista vår. :)

Det er ikke lett å bestemme seg, og med termin om bare 17 dager føler jeg at vi bør ha et navn klart.

I går kveld dukket det plutselig opp et nytt navn som vi tror vi liker veldig godt, nemlig Kajsa.

Anna og Kajsa.

Jeg synes det passer godt til to søstre.

Eller?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...