Gå til innhold

Undersøkelse, ikke krangle. Hvordan klarte dere å bli gravid uten å vite hvem som er faren???

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner jo at det er fordi dere har hatt sex med flere enn en i samme periode, men jeg lurer på om alle ble gravide fordi de hadde ubeskyttet sex, eller har dere blitt gravide selv om dere brukte prevansjon? Hvilken type brukte dere i såfall?

Selv hadde jeg hormonspiral og hadde sex med en kompis samtidig som jeg var sammen med typen min. Litt flau over det ja, men sånnt skjer. :-( Trodde jeg var trygg med hormonspiral, så jeg tenkte ikke over det i det hele tatt, og lot han kompisen min komme inni meg.

Hva med dere???

Fortsetter under...

gikk ikke på p-piller de 2 siste årene jeg var sammen med kjæresten fordi vi prøvde å bli gravide. et halvt år etter at det ble slutt tenkte jeg å begynne igjen. glemte litt av og til fordi jeg var jo ikke vant til det lenger. og bare to uker etter at jeg begynte på p-pillen igjen hadde jeg sex med en fyr. og en annen et par dager etter det. i tillegg har jeg hatt sex med eksen... og p-pillene virket tydeligvis ikke etter så kort tid. i hvert fall ikke når jeg glemte et par dager

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...