♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 Ikke fordi jeg syntes dere er ugreie, for damene her virkelig forståelsesfulle og søte..., men fordi jeg er GRAVID etter nesten 3 år med prøving!!!! Selvfølgelig er det tidlig å si om det går veien, men jeg skal nyte følelsen for alt den er verdt NÅ. Etter ca 30 pp prøvde vi IVF i november 2008 med negativt resultat. Jeg har ikke vært flittig her inne det siste året, for det er en påkjenning å havne i kjelleren x antall ganger. Jeg har to "egenproduserte" barn på 4 og snart 6 år som ble til på under 3 pp, så det lang tid før jeg skjønte at jeg måtte prøve noe annet enn Pergo og Crinone hvis jeg virkelig ville ha en nr 3.... (og eventuelt nr 4 etterom jeg satte inn 2 egg :-)) Nå er jeg altså i mitt 2. forsøk, men 1. forsøk (av en pakke på 3 som er betalt) på klinikk Hausken, og testen ble positiv 3 dager før jeg skulle teste. Blodprøven var også fin, så nå bobler jeg nesten over av glede! Lykke til uansett hvordan babyen blir laget! (PS, jeg håper dere følger fort etter og at ingen må tilbake hit...)
Tinker70 Skrevet 8. april 2009 #2 Skrevet 8. april 2009 Gratulere så masse :-D det var flott å høre, og det fortjente du også :-D Lykke til videre :-D
Gjest Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 Gratulerer så mye!! Det var kjekt å høre... Jeg husker deg ja, spesielt fordi du har et så morsomt nick
anneman Skrevet 14. april 2009 #4 Skrevet 14. april 2009 Gratulerer så mye!!! Eg ble så nysjerrig på IVF nå..har selv vært gjennom 4 kurer pergo og en MA i januar ( i 9 uke) har vært tøft dette så nå var vi bestemt på å slutte dette stresse våres....men eg har jo ett lite håp da så nå lurer eg på...hvis du vil svare da...om hva som blir gjort ang IVP og hvor mye dette koster hos klinikk Hausken...den klinikken er den nærmeste hvor eg bor også. Stor klem til deg og dine og lykke til med svangerskapet.
♥ gammel [p]røver ♥ venter 2! Skrevet 17. april 2009 #5 Skrevet 17. april 2009 Hei anneman! Se svaret under "på veg ned i kjelleren" Der har jeg frtalt en del om de tingene du lurer på. Lykke til!
Håper :-) Skrevet 18. april 2009 #6 Skrevet 18. april 2009 Å så glad jeg er på dine vegne! Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå