tre,fjorten Skrevet 8. april 2009 #1 Del Skrevet 8. april 2009 hei, jeg vil bli super glad samme hva det blir ingen tvil om det fra før av har jeg en gutt på 4 år og en jente på 2 år, likevell og kanskje av den grunn, er det det største mysteriet nå (etter at jeg endelig har fått bekreftet at alt står bra til og vi er nådd uke 22)og DET som jeg undrer mest over, for blir det en gutt eller jente, kan bare ikke la være å sammenliknemed de forrige graviditeter, først og fremst hvor mye ligger i det med hjertefrekvensen,vitenskaplig sett 155 akkuratt som sist(vil det si jente også nå) eller alle andre symptomer som er så annerledes, og heller mer likt første gang(vil det si gutt) første gang hadde æ "dilla" på peppermakrell,saltete peanøtter, chillibønner, brokkoli,det var ikke noe særlig i kategori liker ikke det æ husker,(hjertefrekvensen var under 150 det ble gutt hva var påvirkende?) andre gang var æ mere kresen, ikke noe fet fisk som første gang, absolutt ikke verken saltet/usaltete peanøtter og heller ikke salte chasewenøtter derimot usaltete chashewnøtter var supert! kanskje lettere mat og kun grynblanding senere på morgenen...(det ble jente..var det hjertefrekvensen eller matlysten ?) vil si meg enig i att det kan virke dillete å ønske eller ikke ønske, men jeg er nå iallefall interesert i om det virkelig er noe i alle påstander, og ettersom det nå er min 3 omgang, og litt erfaring gjørat andre deler av graviditeten er litt "tryggere" så kan æ ikke la være å undre og sammenlikne, især for æ fra før har forsøkt både gutte og jente graviditet. Og de var litt ulike, så hvilke kriterier skal æ stole på denne gang? Glad for tankespinn omkring dette:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139935294-kan-ikke-la-v%C3%A6re-%C3%A5-sammenlikne/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå