ønskerflere Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 Hei Er ny her inne. Har lest en del her siden jeg har gått med tanker om å få ett storkebarn i vel 1 år. Har tidligere mistet 1 barn under svangerskapet og 1 barn 2 mnd etter fødsel.(begge planlagte i ett fast forhold) Er singel og etter mange tanker har jeg bestemt meg får at jeg vil bli alenemamma. Er 30 år gammel og å få ett barn i min hverdag er mitt høyeste ønske. Har booket samtalt med storkeklinikken i slutten av mai, og gleder meg masse. Nå skal jeg bare få tatt alle prøver som jeg må hos legen min, er veldig spent på hvordan han reagerer når jeg tropper opp på kontoret hans og ber om å få ta disse prøvene. Siden han ikke var så positiv når jeg snakket med han om mine tanker. Har også tatt alle gentester så jeg vet at ikke jeg er bærer av noen arvelige sykdommer, og at det ikke var min kropp som var grunnen til at barnet mitt var sykt. Om tingene går som planlagt håper jeg å sette igang med første forsøk i juni. Lurer på om det er noen som har tatt samtalen via telefon? Har i utgangspunktet booket på klinikken, men lurer nå på om jeg skal høre med dem om sjansene for å ta den via telefon. Tenkte vel egentlig det var best å ta den på klinikken. Men vet ikke. Er det noen som har lyst til å dele sine opplevelser setter jeg veldig stor pris på det. Jeg kjenner jeg gleder meg til den lange og spennende veien som nå ligger fremfor meg. Håper å komme i kontakt med noen andre, og kanskje etter hvert bli kjent med noen andre som også har storkebarn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå